Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 3)


voodoo
 Delen

Aanbevolen berichten

Volgens mij moet je bij de originele uitlaat deze ook loshalen om het achterwiel er uit te krijgen. Bij de fi’s die ik heb gehad in elk geval wel. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus hoe dan ook bouten los halen.

 

Al zal ik als ik het wil eerst een linkpijp moeten zien te vinden plus een beugel of de afmetingen van de beugel om het na te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké in het kader van de nieuwe demper en wat extra demping bij het ontbreken van de originele DB-Killer.

Gezien ik in een lashal werk en er even niets om handen was, een ideetje ingeschoten om er zelf 1 te maken.

 

Uiteindelijk deze tekening gevonden

IX3RIsPl.jpg

 

Dit is het resultaat

Volledig 316L RVS  :shock:

 

Van het weekend even monteren en kijken wat het doet qua demping

RBOekj0l.jpg
JIrN4LXl.jpg

DPxFLWrl.jpg?1

 

Mogelijk nog een klein beetje inkorten als hij te lang blijkt, maar dit schijnen redelijk normale maten te zijn.

Ik ben nu in ieder geval al heel tevreden, gelukkig kunnen er hier een paar bijzonder goed RVS lassen 😎

 

 

aangepast door Rubman
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn laser uitlaat is hij ongeveer 15 cm lang, maargoed je kan hem altijd makkelijk inkorten als 't moet hé 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na jaren een wasteil nu een canister van Louis om olie gemakkelijker op te vangen. Gelijk olie ververst ( Motul 10w40), nieuwe filter en bijna klaar; kuipdelen ff schoonmaken.

0FE6AC7E-2180-4E65-9B50-47A14B05A886.jpeg

5F619979-DACA-4A04-BEF9-C1F39D73C54D.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen reden om de massieve alu  ring te vervangen, zag er nog goed uit.....bij samenpersbare koperen ringen kan ik me wat bij voorstellen om die te vervangen.

 

Hij lekt niet en bout is vast, vast is vast en olie staat na gelopen te hebben/iets bijvullen nu op max.

 

Kortom, hij kan weer een jaar tegenaan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Pc v, eerst inbouwen en later een paar uur op de testbank om af te stellen 

IMG_20190503_171112.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat t de enige helm is die me lekker zit gewoon n nieuwe gekocht met bijpassend upgrade com setje voor de muziek en navi.

Deze keer in wit i.p.v. zwart. Is kijken of dat minder warm is in Italië tussen Hemelvaart en Pinksteren

8f74f1f34efa7d9c062579b7b60b0b21.jpg

3cfe5351cd74333567273cb4db65109b.jpg


[emoji965]marcel[emoji965]

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...