Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 3)


voodoo
 Delen

Aanbevolen berichten

Mooie helm @Msuited.

Die donkere strepen aan de bovenkant en ondergang van het vizier. Zijn dat een soort van tochtstrips?

Sluiten die strips aan op het vizier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aficior, dat zijn de rubbers die idd tocht en water buiten houden. Omdat ze zo goed afsluiten en de boel dan snel zou beslaan zit er pinlock in[emoji6]



[emoji965]marcel[emoji965]

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pinock is tegenwoordig bijna een must. Helmen sluiten tegenwoordig zo goed af dat het vizier al heel snel beslaat. Dat was 15 jaar geleden wel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Van het weekend wat dingen gekocht en gemonteerd 👍

 

 

20190513_082945.thumb.jpg.ba37773ca163fff3dd0449abe6b30efb.jpg

Ram mount met een quadlock hoesje 

 

20190513_083108.thumb.jpg.a7b4044cd5f66f1669b512f6210e6d01.jpg

Originele handvat verwarming terug geplaatst. (Zaten aftermarket handvatten op die vast gelijmd waren)

20190513_082927.thumb.jpg.dc6a67cadb432890d2588f65ec30ff87.jpg

Mooie stevige hoes.

 

Verder nog een remschijf slot/kettingspray/silicone spray gekocht bij ten Kate.

 

Had eerder de kaoke cruise controle gekocht maar die monteer ik later, had er geen tijd meer voor.

 

Gr ronald

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

FB_IMG_1558106350013.thumb.jpg.ac3b595af91bb97953c4ca08dde44640.jpg

Weer wat spulletjes binnen,kan ik a.s.a.p m'n koppelingsplaten vervangen en nieuwe veren plaatsen ivm slippen van de koppeling 

 

Verse pakking, nieuwe EBC 15% sterkere veren, en de platen liggen al klaar in de verse olie te weken uit m'n donor blok want die hadden slechts een paar duizend kms gekoppeld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Bas750 zei:

High mount uitlaat gescoord, alleen nog ff monteren, geheel van rvs en zelfbouw, degelijk laswerk👍🏻

788EBA06-1C73-4B9C-BBE0-0353437FC319.jpeg

Ik ben erg benieuwd naar hoe dat er straks uitziet. Elegant pijpje met gevoel voor verhoudingen lijkt mij. Zijn er daar nog meer van te bouwen en zo ja: wat kost dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@VFoRever dit is een one-off.... liep er tegen aan toen ik in gesprek kwam met een oud vfr rijder die hem zelf gebouwd heeft, en deze er bij verkoop af had gehaald. Betreffende persoon is technicus bij een bedrijf waar ik solliciteerde. ( dat is verder niet doorgegaan, maar wel goed gekomen😎)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Smuiger zei:

Bij de Motoplus in de aanbieding.  Best handig om mee te hebben.

Ik zoiets al een paar jaar standaard bij me maar die was goed 3 tientjes en 12000mAh.

Ook al veel gebruikt en bij Bert op een sleuteldag ook uiterst getest. Blijft ook erg goed op spanning, je had dus een paar tientjes kunnen sparen.

Maar hij is dus inderdaad erg handig om te hebben.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2019 om 10:12, Nederlandhc zei:

Na een nieuwe kettingset te laten monteren gelijk deze OSCO maar meegenomen. Ergens deze dagen maar eens monteren.

IMG_3138.JPG

 

Waar ga je hem monteren ? ( althans je olietankje ) Ik heb hem bij het stuur, thv contactslot. Dat bevalt prima en ik kan er goed bij :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...