Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 3)


voodoo
 Delen

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, Wubbes zei:

Mn setje wielen terug van de coater, erg blij met het resultaat:

slag uit voorvelg gehaald, beide velgen gepoedercoat, nieuwe wiel-lagers voor en achter, haakse ventielen geplaatst, nieuwe Michelin PR4 banden gemonteerd. Ook meteen de nieuwe zwevende remschijven gemonteerd. Vorkpoten voorzien van nieuwe olie en seals. Nieuwe remblokken komen deze week binnen. De komende dagen alles afmonteren , en dan (eindelijk) weer lekker rijden met de RC24.:w

 

Wubbes

 

1473611613_wielenrc24.thumb.jpg.98d5bb9e8f4af6d6ad05394ad759bf42.jpg

Dat ziet er erg Vfraai uit! Mooi dat je hierin investeert; wielen als nieuw en remmen beter dan nieuw.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, sabsteef zei:

Volgens mij wel, ja. 

 

Ik dacht hem al te herkennen:

Als ik me niet vergis had dezelfde verkoper ook zo"n prachtig zadel te koop :thumpup:

 

PS: je moet je profielfoto nog aanpassen, dat is nog een V-tec.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen pas jarig maar aangezien de deuren van de auto niet meer dicht gingen werd m'n cadeau vandaag al afgeleverd, eindelijk niet meer sleutelen op de knieën! FB_IMG_1559328501345.thumb.jpg.e8d984a7caf537b76634082028710110.jpg

FB_IMG_1559328510948.thumb.jpg.1c24181d6b9a189a59bfd033ac2798ba.jpg

  • Like 5
  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr hij weet dat ik naar een vervanger aan het kijken ben :nono:

 

Hyperpro schokbreker lek aan de achterkant. 

Vandaag even naar Hyperpro in Alphen geweest, ik kon gelukkig tussendoor geholpen worden, want met een lekke schok leek het wel een boot :blink:

 

IMG_2080.JPG

 

puzzel voor gevorderden :scratchchin:IMG_2081.JPG

 

ontluchten via vacuum

IMG_2078.JPG

 

 

De boel weer hersteld en hij kan er weer tegen :)

Sturen maar weer. 

 

Ter info, de achterschok heeft het 107.000 km uitgehouden en ja die had eerder service moeten hebben. 

Frank zei het al bij de bandenwissel, ga je schokbreker een service beurt geven want met die km's ga hij lekken....   

 

Hij is nu weer als nieuw 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ervaring met een lekke achterschokbreker heb ik niet. Wel met lekke voorpoot keerringen. Deze lopen geleidelijk leeg waardoor je het in eerste instantie niet merkt maar na 1500 kilometer zijn ze wel leeg en dan is het maken van een bocht geen pretje meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achter is idd ook geen pretje, ik reed over een overgang in de snelweg en de motor hobbelde ineens en het leek of ik een lekke band achter had, soort hobbel met zwabber 

Even controleren en ja hoor weg mooie veerweg achter, hobbel de hobbel. 

 

Frank je had weer eens gelijk :thumpup:

 

Wel blij dat ik zaterdag gelijk bij Hyperpro in Alphen terecht kon dit rijd niet fijn inderdaad. 

Nu stuurt hij weer top :worshippy:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist even nieuwe bougies besteld want de pond was weer lekker goedkoop.

Op het vaste land was de goedkoopste die ik heb kunnen vinden Louis met een eindbedrag van €104 (afgerond) en nu heb ik ze voor €77.

Tijdje geleden al een poging gedaan maar die zijn nooit aangekomen (wel geld terug), voor de VTEC had ik ze destijds ook uit het VK en deze zijn toch wel hard aan vervanging toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...