Ga naar inhoud

Stuurverhogers VFR 800 F 2014-2016


m.tigelaar
 Delen

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Ray zei:

Zijn het aftermarket risers of die uit de Honda Accessoire lijst?
Het lijkt me dat Honda er wel een handleiding bij heeft.

Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen, mijn ori Honda quickshifter kwam ook zonder handleiding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn geen originele van honda maar CNC gemaakte variant uit UK. Ik ga het zien. Ik hoop dat ik niet te kort kom in mijn leidingen. Zal hier wel laten weten of het lukt. Ze zijn nog bezig per post hier te komen. Kan nog wel even duren. Heel veel dank voor het antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit de VK duurt het normaal een dag of 4, ook in deze tijd is mijn ervaring.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar nog stuur verhogers gekocht, voor de interceptor in de hoogte 1.2 cm.

Simpel, in dezelfde kleur als het stuur en de kabels waren standaard lang genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoogste is de 32mm dus dat zal ook het meest lastig worden om te monteren qua lengte kabels. Is 5 dagen terug besteld. Zouden richting heathrow airport moeten gaan maar doen daar al 2 dagen over. Dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik hou jullie op de hoogte. O en ik heb een zilveren variant. De gekleurde is mooier. Is er iemand die weet welke kleur lak het meeste lijkt op de pyrite brown metallic YR-325M. Als ik een busje in deze kleur wil betaal ik 36 euro. Gaat me een beetje ver. Dank voor alle info. Groet milwel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze nog even een update. Totaal niet lastig om te monteren. 10 min hooguit. Hoeft er niks voor aan te passen. Past in een keer. De zit is nu veel comfortabeler.

 

Zal vanmiddag wel even kijken of ik een foto kan maken.

aangepast door milwel traamen
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...