crazy_tuner Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 (edited) hallo mensen dacht wou dit met iedereen delen omdat ik zelf nog een zeer nieuwe rijder ben kreeg ik als tip om deze film te kijken had er een link opstaan van de video maar dat heeft 2 dagen geduurd voordat ie van youtube verwijdert was beetje jammer dus. de film is ook als dvd verkrijgbaar alsmede het boek zag hem voorbij komen op BOL.com staat echt nuttige info in nog niet kunnen uitproberen maar ben dat van plan te gaan doen op de VRO cursussen Edited December 7, 2016 by crazy_tuner Link to comment Share on other sites More sharing options...
vroembert Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Voor zover ik weet, rust er copyright op deze video, ik overleg eerst met de mede moderatoren, of daarnaar linken wel toegestaan is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Hij staat op Youtube en films met copyright mogen daar ook niet dus lijkt me niet. Hier is hij embedded dus de views komen ook gewoon op naam van de poster bij Youtube en wanneer er toch een copyright issue ontdekt wordt dan is hij hier ook niet meer te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vroembert Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Op youtube is hij al enkele keren verwijderd zag ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roodrunner Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Ik verwacht, dat het geen kwaad zal doen. Hij heeft voornamelijk een boek geschreven waarbij deze film apart gemaakt is. Het heeft zelfs een boekverkoop bij Bol.com opgeleverd. Volgens wikipedia heeft de goede man zelf geen film gemaakt overigens. Zolang je de film niet verkoopt, is er geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabian548 Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 video is inmiddels verwijderd vanwege een copyright claim Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_tuner Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 (edited) beetje jammer weer dan link verwijdert en me topic aangepast Edited December 5, 2016 by crazy_tuner Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Staat wel weer op YouTube inmiddels.... Had hem al op m'n mediaspeler paar jaar geleden. Wel echt super interessant om te kijken of het boek te lezen. Je leert wel hoe motor rijden echt technisch werkt, en je leert voor jezelf te denken ipv te luisteren naar foute adviezen van anderen. Counter steering wordt uitgebreid behandeld en uitgelegd, als je dat goed begrijpt en toepast wordt je zeker een betere motorrijder, maar ook het stukje over sr's (survival reactions) heb ik erg veel van geleerd. Naar mijn mening is dit een video die iedere motorrijder gezien moet hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFpiotR Posted December 29, 2019 Share Posted December 29, 2019 (edited) Ondertussen staat ie er nog steeds op YT; twistee of wristee (alles om onder de copyright te komen 🤣) erg leerzaam 👌 Geen idee of het mag, zal ongetwijfeld aangepast worden als dat niet zo is; maar hier de link; Edited December 30, 2019 by VFpiotR 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick91 Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Iemand die weet of hij nog ergens online te bekijken is? Lijkt me wel interessant om eens.te bekijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFpiotR Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 (edited) Niet te lang mee wachten.. Edited April 3, 2020 by VFpiotR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts