Ga naar inhoud

Overhauling Crosstourer edition


Ray
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb al vaker iets uit de Uk besteld en doorgaans is het er met een dag of 3 à 4 maar nu heeft het maar liefst een hele week geduurd.
In het aankopen show of topic had ik ze al geplaatst maar nu dan even gemonteerd hier (alleen even de koppelingskant...).

IMG_20200703_192541.jpg.9e75ddc12cafd2cfa7aa22601e95770a.jpg

 

De originele gaan in de tas voor het geval het off-road een keer mis gaat :whistle:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit.

Wat is eigenlijk het verschil in verhouding tot de originele handels? Ik heb werkelijk geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze liggen beter in de hand en zijn fijner af te stellen.
De originele rem knijp ik net niet tegen het handvat en als ik 'm verder weg afstel dan voelt het te ver aan, bij deze kan het hem wel afstellen dat wanneer ik met 2 vingers hard rem dat mijn andere 2 vingers niet de volle slag tegengaan.
Vooral off-road fijn want ondanks het gebrek aan grip is de voorkant nog steeds de remkant en achter is voor de stabiliteit.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even de nieuwe uitlaat erop geknutseld...
IMG_20200721_205614.jpg.352389801831baced12d62aad7be3a4e.jpg

 

Scheelt niet zoveel in gewicht als een Akra maar hij is wel lichter dan origineel en bijna €600 goedkoper dan een Akra.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor die 600 kan je dan weer allerlei handige kampeerspulletjes kopen... :P

 

volgens mij verdient jouw wederhelft een medaille! :39: blijven er nog wel centjes over om van te eten? :087:

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat setje is nu wel compleet gelukkig.
Is wel bijna een Hyperpro achterveer :39:
Maar ik ben nog even bezig met een setje Gerbing voor de winter en dan is het voor nu wel even klaar. Eerst weer een beetje sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Ray zei:

Even de nieuwe uitlaat erop geknutseld...
 

 

Scheelt niet zoveel in gewicht als een Akra maar hij is wel lichter dan origineel en bijna €600 goedkoper dan een Akra.

 

Ah toch een andere uitlaat gevonden :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag reed ik weg voor een boodschap en dat ding was stiiillllll.... :(

Maar volgens mij moet hij een paar keer goed warm zijn geweest want na een kilometer of 30 begin er toch een roffel hoorbaar te worden.
Ik heb 'm ook niet gekocht voor het geluid wat dat vond ik bij de standaard demper al helemaal niet verkeerd. Hoofdreden was gewicht en daarnaast de looks en dat geëtste of gelaserde logo was dan ook wel een must want die lelijke stickers of plaatjes vond ik maar niets.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze uitlaat en de akropovic zijn ook duidelijk smaller, waardoor je niet zo makkelijk ergens tegenaan komt bij het manoeuvreren.

Vriendelijke groeten,
Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Ray zei:

Vanmiddag reed ik weg voor een boodschap en dat ding was stiiillllll.... :(

helemaal voorbereid op het "stille" rijden :schater:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het oog op de hele discussie wilde ik wel een goedgekeurde en de dB killer erin laten maar die is toch wel erg stil. Ik hoop dus dat er wat meer leven in komt na een paar keer goed warm te zijn geweest :coolsmiley:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Akropovic is nooit veel luider geworden met bijna 90000 km op de teller. [emoji16]
Dus ik denk dat deze ook niet veel luider wordt, misschien een beetje, maar dat pas na een paar jaar denk ik.

Vriendelijke groeten,
Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...