Ga naar inhoud

Einde in 2017 voor vfr 1200f en pan european


Rob1969
 Delen

Aanbevolen berichten

Je kan bij koolwaterstoffen domweg niet stellen dat CO2 uitstoot de norm is, dit werkt gewoon niet.

Bij verbranding van dat spul is maximale CO2 juist de optimale verbranding.

Maar ze willen elektrische auto's pushen, vandaar dat CO2 de norm is, maar ze vergeten dat de omzetting van brandstoffen naar elektriciteit alsook transport maar amper 60% is en dan overdrijf ik nog.

Neen zonnepanelen en windmolens kunnen ons niet voorzien in constante aanvoer, heb je dus niks aan.

Omzetten van kolen en gas geeft veel meer vervuiling dan een brandstofmotor met een rendement van tegen de 85%, maar willen de groene idioten niet.

Kernenergie is neutraal op de afvalstoffen na, waar overigens bijna een oplossing voor is, maar mag ook niet.

 

Dus doen we alles kapot en hebben geen alternatief voor het groen gespuis.

 

Ze sturen expres op abnormale eisen aan met maar 1 doel, alles moet GROEN (=lees stemmen van de jeugdigen die geen belastingen betalen en denken de wereld te verbeteren) zonder dat ze weten wat "groen" nu eigenlijk is.

Vergeet niet, Olie is ook ZonneEnergie enkel is het uitgesteld.....waar ZonnebloemOlie meteen vrijkomt, maar in wezen hetzelfde is.

 

Je kan het niet winnen van die kiekens tot het licht in elk huis uitgaat....want dat gaat gebeuren, behalve bij mij, ik heb een 3KW aggregaat en lach me kapot als de CO2 kiekens in het donker zitten :upyours:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan bij koolwaterstoffen domweg niet stellen dat CO2 uitstoot de norm is, dit werkt gewoon niet.

Bij verbranding van dat spul is maximale CO2 juist de optimale verbranding.

Maar ze willen elektrische auto's pushen, vandaar dat CO2 de norm is, maar ze vergeten dat de omzetting van brandstoffen naar elektriciteit alsook transport maar amper 60% is en dan overdrijf ik nog.

Neen zonnepanelen en windmolens kunnen ons niet voorzien in constante aanvoer, heb je dus niks aan.

Omzetten van kolen en gas geeft veel meer vervuiling dan een brandstofmotor met een rendement van tegen de 85%, maar willen de groene idioten niet.

Kernenergie is neutraal op de afvalstoffen na, waar overigens bijna een oplossing voor is, maar mag ook niet.

 

Dus doen we alles kapot en hebben geen alternatief voor het groen gespuis.

 

Ze sturen expres op abnormale eisen aan met maar 1 doel, alles moet GROEN (=lees stemmen van de jeugdigen die geen belastingen betalen en denken de wereld te verbeteren) zonder dat ze weten wat "groen" nu eigenlijk is.

Vergeet niet, Olie is ook ZonneEnergie enkel is het uitgesteld.....waar ZonnebloemOlie meteen vrijkomt, maar in wezen hetzelfde is.

 

Je kan het niet winnen van die kiekens tot het licht in elk huis uitgaat....want dat gaat gebeuren, behalve bij mij, ik heb een 3KW aggregaat en lach me kapot als de CO2 kiekens in het donker zitten :upyours:

 

Bassie Trumph

aangepast door MVG
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan bij koolwaterstoffen domweg niet stellen dat CO2 uitstoot de norm is, dit werkt gewoon niet.

Bij verbranding van dat spul is maximale CO2 juist de optimale verbranding.

Maar ze willen elektrische auto's pushen, vandaar dat CO2 de norm is, maar ze vergeten dat de omzetting van brandstoffen naar elektriciteit alsook transport maar amper 60% is en dan overdrijf ik nog.

Neen zonnepanelen en windmolens kunnen ons niet voorzien in constante aanvoer, heb je dus niks aan.

Omzetten van kolen en gas geeft veel meer vervuiling dan een brandstofmotor met een rendement van tegen de 85%, maar willen de groene idioten niet.

Kernenergie is neutraal op de afvalstoffen na, waar overigens bijna een oplossing voor is, maar mag ook niet.

 

Dus doen we alles kapot en hebben geen alternatief voor het groen gespuis.

 

Ze sturen expres op abnormale eisen aan met maar 1 doel, alles moet GROEN (=lees stemmen van de jeugdigen die geen belastingen betalen en denken de wereld te verbeteren) zonder dat ze weten wat "groen" nu eigenlijk is.

Vergeet niet, Olie is ook ZonneEnergie enkel is het uitgesteld.....waar ZonnebloemOlie meteen vrijkomt, maar in wezen hetzelfde is.

 

Je kan het niet winnen van die kiekens tot het licht in elk huis uitgaat....want dat gaat gebeuren, behalve bij mij, ik heb een 3KW aggregaat en lach me kapot als de CO2 kiekens in het donker zitten :upyours:

Waar haal jij een verbrandingsmotor met een rendement van 85% vandaan?

Het meest gunstige rendement van een 4 takt benzinemotor is ca. 28% en bij een turbo diesel commonrail 35%.Hierbij is nog geen rekening gehouden met de verliezen van de vertraging en aandrijving....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar haal jij een verbrandingsmotor met een rendement van 85% vandaan?

Het meest gunstige rendement van een 4 takt benzinemotor is ca. 28% en bij een turbo diesel commonrail 35%.Hierbij is nog geen rekening gehouden met de verliezen van de vertraging en aandrijving....

Bassie haalt dat rendement waarschijnlijk met zijne geflashte moto ^_^^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Collega wist me te vertellen dat ook op het auto / motorsalon in Brussel deze week, er geen VFR1200F en idd ook geen PanEuropean aanwezig waren.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn heel erg veel motormodellen verdwenen vanwege de EURO 4 norm. Sterker nog, er zijn nog nooit zoveel modellen tegelijk verdwenen uit motorland als dit jaar.
Vanwege de uitloopregeling mogen de restanten nog verkocht worden, dus die zal je goedkoper aangeboden zien gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@knalselder: bij de buren is toch nog wat te vinden?, de Ktm Gt, een Z1000sx, zelfs de ducati supersport heeft een toeristisch kantje en komt er met zijkoffers als optie en zit echt niet meer zo sportief als vroeger.

Ook de 1200rs van Bmw zou een mogelijke vervanger kunnen zijn voor de vfr1200f.

Maar zoals L1dert ook al aangaf vindt ik ook de Honda aan het afhaken is in dit segment. Weinig vernieuwend maar wie weet wat de toekomst brengt. In de wandelgangen hoor je wel eens spreken over een nieuwe Pan of zou de Goldwing 1800 vervangen worden door een 2000. Kan me niet inbeelden dat er geen vervangers gaan komen voor deze modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk dat ze niet gehaast oude modellen aan willen passen maar tijd nemen de modellen te verjongen en toekomstbestendig te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...