Ga naar inhoud

Garmin City Navigator 2017.3 NTU is uit. Kleine waarschuwing!


 Delen

Aanbevolen berichten

Vroeg in het nieuwe jaar komt Garmin met een kaartupdate City Navigator NTU. Die update is bedoeld voor alle ‘derde generatie’ toestellen; voor de lezers van deze site dus met name de Zumo340, 350, 390, 345, 395, 590 en 595.

Maarrr, let op:… er zit een foutje in Express: bij het updaten van je toestel wordt alleen Noord Europa geïnstalleerd. Nederland valt daar ook onder dus in eerste instantie zal het je vermoedelijk niet eens opvallen.

De rest van de teaser lees je op: http://www.mrgps.nl/garmin-city-navigator-2017-3-ntu-is-kleine-waarschuwing

aangepast door Antoine
Link naar reactie
Delen op andere sites

problemen zijn inmiddels opgelost. Garmin express updaten naar versie 5.0. Dan de kaartupdate uitvoeren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar nu staan er 2 kaarten op; 1 voor noord-europa en 1 voor zuid-europa.

 

Klopt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is hij ook bezig.

Ik dacht dat je maar eenmaal hoefde aan te geven dat hij op apparaat en computer moet installeren, goed dat ik nog even keek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Garmin Express opent en dan op je apparaat klikt dan kan je daar kiezen voor kaartopties.

Die je dit voor het updaten van je kaart dan kan je daar aanvinken dat hij direct op het apparaat en de PC moet installeren en als je de update al hebt gedaan kan je daar alsnog kiezen om de kaart op de PC te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg in express alleen de melding dat er een update beschikbaar is en ik kan alleen kiezen voor installeer.

Ik heb express al geupdated naar 5.0.

Als ik op "bekijk details" klik krijg ik een foutmelding en wordt express afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eens verwijderen en opnieuw installeren?

Kan een foutje ingeslopen zijn. Heb je de PC al eens opnieuw opgestart? (altijd het eerste bij een foutmelding).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat die 4 GB betreft, dat verhaal houdt geen steek. Ik heb daarstraks de 2 vorige versies van de kaart van mijn laptop verwijderd en die waren ook al meer dan 4,7 GB groot. Waarom de kaart werd opgesplitst blijft dus een raadsel. Misschien om ze apart te kunnen verkopen? :ninja:

 

Het vinkje om de kaart op de pc te installeren kom je niet tegen als je gewoon de installatieprocedure op je toestel volgt. Weinig intuïtief dus, want daardoor vergeet ik het ook altijd. Gelukkig kan je nadien in Express op zoek naar dat vinkje en staat de kaart in 2 minuten op je pc (bij mij toch, maar dan wel met een snelle SSD-schijf). De juiste procedure ken ik zo niet uit het hoofd, maar ik heb gisteren mijn GPS geconnecteerd gelaten tot op het eind. Misschien dat dat een vereiste is? Lijkt me eigenlijk wel logisch qua registratie van de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...