Ga naar inhoud

Inloggen


VFRFlanders
 Delen

Aanbevolen berichten

In tegenstelling tot vroeger moet ik elke keer inloggen met mijn IPad. Nochtans heb ik niets veranderd aan de instellingen en duid ik "ingelogd blijven" aan. Bij andere websites werkt dit nochtans perfect om ingelogd te blijven.

 

Het is best vervelend bij een kort bezoek aan de website. Wanneer je ingelogd bent krijg je veel meer te zien (oa foto's).

 

Totaal geen idee wat de oorzaak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Webweergave. De gewone IPad browser van Apple. Het probleem deed zich vroeger niet voor, nu wel.

 

Het probleem doet zich voor 'ad random'. Soms lukt het me een paar keer om ingelogd te blijven, andere keren moet ik elke keer inloggen.

aangepast door VFRFlanders
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even geprobeerd hier werkt het zonder problemen, controleer je instellingen even in de settings, Safari heeft er een flink aantal.

Of een keer de oude cookies wegmikken en dan weer kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is juist het probleem. Het wachtwoord wordt wel degelijk opgeslagen in Safari, maar 'verdwijnt' dan plotseling. Zelfs al een paar keer een reboot gedaan van IOS, doch dit biedt geen oplossing.

Alle andere wachtwoorden blijven wel gewoon opgeslagen. Enkel een probleem met het wachtwoord van VFROC.

 

Edit: voor alle duidelijkheid. Het wachtwoord blijft wel opgeslagen bij safari, maar de VFROC website schijnt geen gebruik te maken van het opgeslagen wachtwoord.

aangepast door VFRFlanders
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens Google Chrome browser. De safari browser van Apple is soms een eigenzinnige browser met onverklaarbare storingen. Vaak door incompatibiliteit net als IE dat wel eens heeft. Hiermee los je niet direct jouw probleem op met safari, maar allicht kun je proberen of het wachtwoord in Chrome wel onthouden wordt.

aangepast door edk
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...