Ga naar inhoud

Sleuteldag Delft 4 maart 2017


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Mannen, het was wat mij betreft een zeer geslaagde dag.

Voor mij eigenlijk de eerste echte kennismaking (op de ALV weinig mensen echt gesproken) en dat beviel goed.

 

Ik ben superblij met de Haidie Hodziedok die Geestje deze week nog voor mij had gemaakt, nu kan die er mooi ook nog meteen in voordat ik de boel weer dichtschroef.

 

De CO meter van Bert bleek het uiteindelijk niet te doen en toen hebben we de CO van mijn BMW maar op gevoel afgesteld.

Voordat we begonnen met stellen liep de motor 1100 rpm en na het stellen keurig de doelwaarde van 950 rpm.

Hij leek ook al minder te stinken, wat de hoofdreden was voor mij om de CO af te willen stellen.

 

Ik had voordat ik thuis wegreed de tank precies volgedaan en bij thuiskomst ook weer precies even vol.

Het verbuik over deze rit was 1 op 17,4. De helft van deze rit was dus met een armer afgestelde motor.

Ik heb m'n Excel er even bijgepakt en m'n motor had tot nu toe, sinds ik 'm heb, gemiddeld 1 op 13,7 verbruikt dus ik vermoed dat het afstellen wel geholpen heeft :-)

 

Tot de volgende keer !

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8af76360c99da9745a7c840ab96176cc.jpg

 

Bij gebrek aan een haakse slijper gaat het demonteren van de motor van de voorzitter wat langzamer dan gepland ...

Hahaha. Ik ben zelfs rijdend weer thuis gekomen ;-) Ben maar 1 moertje kwijt. Dat valt best mee voor mijn doen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo. Vandaag de motor van Nico gedaan. Daarna ook nog het ruitje van ..( iemand met een zwarte 800 uit 2014) en toen nog wat schades weggewerkt van de Vtec van Kevinsfanclub. Ik vond het erg tof en zou graag dit soort activiteiten meer willen! Kleine dagen waar je lekker kunt aanklungelen!68fa292e66efbdb66602cf7e3522f168.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo. Vandaag de motor van Nico gedaan. Daarna ook nog het ruitje van ..( iemand met een zwarte 800 uit 2014) en toen nog wat schades weggewerkt van de Vtec van Kevinsfanclub. Ik vond het erg tof en zou graag dit soort activiteiten meer willen! Kleine dagen waar je lekker kunt aanklungele

29 april ! En je weet de weg.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook weer thuis.

Onderweg de nieuwe kleding kunnen testen op waterdichtheid, gelukkig ook daadwerkelijk waterdicht (ging er even flink aan toe :depressed: ).

Jochem bedankt voor het boodschappen doen en Erik (Geestje) bedankt voor de technische ondersteuning in de elektronica.

Duurde allemaal toch langer dan verwacht maar ik had de boel op tijd weer in elkaar, wel met wat detailwerk voor thuis en helaas bleek 1 LED voor de mistlampen stuk dus daar waag ik nog een mail aan. Nee heb ik en ja kan ik krijgen en zo niet dan maar een nieuwe bestellen.

Volgende keer weer gewoon thuis sleutelen en naar de sleuteldagen voor de gezelligheid... veel teveel afleiding :coolsmiley:

Daarbij vind ik het volgens mij ook leuker om anderen te helpen als ze erom vragen dan dat ik aan mijn eigen werk want ik lat toch regelmatig het werk even liggen.

Ook te druk geweest voor foto's en die paar die ik heb komen in mijn overhauling topic (mag niet crossposten).

 

Edit: En Wim uiteraard weer bedankt voor de gastvrijheid ;)

Edit 2: Ook Arthur (Crossrunner) bedankt voor het meenemen van de trappenboor waardoor ik strakke gaten kon maken voor de USB en 12V.

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was leuk om sommige aan de knutsel te zien ,echt helpen was niet nodig zoveel spannende dingen heb ik niet gezien ,behalve bij Ray de hoeveelheid aan draden ,dat is niet echt mijn ding al die relais.

 

Toen hoorde ik voor het eerst over de Hadie Hotziedok ,was da dacht ik ,heb het gelijk even opgezocht en is miss toch wel een nuttig lampje ,nu denk ik had ik er gelijk maar eentje meegenomen ,maar geen idee wat de prijs ervan is.

 

Tim leuk om je zo vol ijver en passie aan het poetsen te zien.

 

Veefer bedankt voor het beschikbaar stellen van de accommodatie en de goede zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag genoten. Veel mensen gesproken. Heerlijke sfeer. Veel geleerd. En lekkere hamburgers met prima koffie.

 

Wim bedankt voor de organisatie en de bakkunsten!

 

Bert bedankt voor het (de)monteren van mijn halve motor en het bijlichten.

 

Erik bedankt voor het uitlenen van gereeschap.

 

Ray bedankt voor het advies over synchroniseren van de fi.

 

Verder kon ik het allemaal wel alleen met morele steun van de toeschouwers :-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was leuk om sommige aan de knutsel te zien ,echt helpen was niet nodig zoveel spannende dingen heb ik niet gezien ,behalve bij Ray de hoeveelheid aan draden ,dat is niet echt mijn ding al die relais.

 

Toen hoorde ik voor het eerst over de Hadie Hotziedok ,was da dacht ik ,heb het gelijk even opgezocht en is miss toch wel een nuttig lampje ,nu denk ik had ik er gelijk maar eentje meegenomen ,maar geen idee wat de prijs ervan is.

 

Tim leuk om je zo vol ijver en passie aan het poetsen te zien.

 

Veefer bedankt voor het beschikbaar stellen van de accommodatie en de goede zorgen.

moet je effe Geesje pb'en

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het ook weer gezellig. Heb in totaal 88 broodjes verwerkt met het benodigde gefrituurde beleg. Dit keer was het luxer ivm wat overblijfselen van onze opendag.

Volgende keer weer alleen hamburgers.

 

Verder heel veel koffie en 48 blikjes frisdrank.

Maar bovenal heel veel gezelligheid.

 

De pot zat weer zo vol dat ik de volgende keer (30 september 2017) geen potje hoef neer te zetten. Bedankt allemaal.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dan moet er nog meer los ,je had er nu al moeite mee ,ik dacht dat komt niet meer goed ,maar het kwam weer goed :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...