Ga naar inhoud

Sleuteldag Delft 4 maart 2017


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

We hebben samen niet gehinderd door kennis, toch kennis opgedaan. Tijd dus nuttig besteed. Dit krijg je als je wel aan een vtec hebt gesleuteld en niet aan een fi. :oops:

Het was een leuke en leerzame dag. Resultaat: inderdaad veel kennis opgedaan en gezien dat de boel goed is afgesteld. Meten is weten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had helemaal geen tijd om echt te kletsen. Was wat saai deze keer, alleen maar bezig met sleutelen.

Ik had er even bij gestaan ,mijn oren piepen nog :schater:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik ook even een ritje gespendeerd heb aan de sleuteldag. Fijn weer even gekletst te hebben en even een paar mensen heb kunnen helpen. De keer weliswaar met de Pan European gekomen in plaats van de VTEC. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Zeker niet met die paar buien die ik op de terugweg nog tegen kwam. Lekker zo'n grote Kuip Tot de volgende keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gekke vraag maar wil het graag weten. Op de sleuteldag was er ook iemand met een KTM. Hij reed samen met iemand met een VFR. Welke KTM was dat? Of wie weet wie het was? Gr Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...