Ga naar inhoud

Sleuteldag Delft 4 maart 2017


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

ik vond het ook weer gezellig. Heb in totaal 88 broodjes verwerkt met het benodigde gefrituurde beleg. Dit keer was het luxer ivm wat overblijfselen van onze opendag.

Volgende keer weer alleen hamburgers.

 

Verder heel veel koffie en 48 blikjes frisdrank.

Maar bovenal heel veel gezelligheid.

 

De pot zat weer zo vol dat ik de volgende keer (30 september 2017) geen potje hoef neer te zetten. Bedankt allemaal.

Je had het ook goed geregeld! Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was voor mij de eerste sleuteldag in delft en erg gezellig.
Veefer bedankt voor het organiseren.
ik heb op het uitlenen van een trappenboor na niet veel kunnen doen.
De koffie was gelukkig wel met suiker. :)
Ik vroeg mij op de heen en terugweg wel af waarom er in de randstad 5 baans snelwegen liggen waar vervolgens een 100km bord naast staat. :scratchchin:

aangepast door crossrunner
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was voor mij de eerste sleuteldag in delft en erg gezellig.

Veefer bedankt voor het organiseren.

ik heb op het uitlenen van een trappenboor na niet veel kunnen doen.

De koffie was gelukkig wel met suiker.

Ik vroeg mij op de heen en terugweg wel af waarom er in de randstad 5 baans snelwegen liggen waar vervolgens een 100km bord naast staat.

5 baanswegen zorgen voor veel zijdelinkse bewegingen. Er wordt veel gewisseld. Met 100 km/h is dit minder gevaarlijk zeggen ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ze hier liever snelheid beperken wat je makkelijk met een radar van bekeuren dan het werkelijke probleem aan te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog lang niet iedereen ken ik bij naam, maar wil iedereen bedanken voor de gezellige dag!

Leuk en leerzaam om de overhauling, projectjes, onderhoudswerkzaamheden, mods etc. te aanschouwen.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 baanswegen zorgen voor veel zijdelinkse bewegingen. Er wordt veel gewisseld. Met 100 km/h is dit minder gevaarlijk zeggen ze.

 

Met 180 over de linkerbaan, durft niemand hem er zo meer voor gooien, werkte bij de oosterburen erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog lang niet iedereen ken ik bij naam, maar wil iedereen bedanken voor de gezellige dag!

Leuk en leerzaam om de overhauling, projectjes, onderhoudswerkzaamheden, mods etc. te aanschouwen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vaker komen, dan komt het met de namen vanzelf.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken de gezichten al beter ,maar de namen die erbij horen weet ik vaak niet ,maar het begint te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Namen duren bij mij erg lang, moet namen wat vaker gebruiken of ergens aan kunnen linken voor ik ze kan onthouden en bij de juiste persoon plaatsen. Volgens mij een beperking veroorzaakt door de PDDNos.

Ik zeg altijd maar dat ik zo slecht in namen ben dat ik af en toe blij ben dat ik mijn eigen naam nog weet :scratchchin:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eric volgende keer kleppenstellen ?

Haha dan moet er nog meer los ,je had er nu al moeite mee ,ik dacht dat komt niet meer goed ,maar het kwam weer goed :thumpup:

Yep kleppen stellen Bert. Kom ik gewoon een dagje eerder want moet wel koud. Neem ik een "sleuteldag-arrangement met ontbijtbuffet" in Nijeveen. Dan gaan we onder de party-tent gewoon weer een stapje verder. Want Cock het komt altijd weer goed. De vraag is altijd wel hoe snel het weer goed komt. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eric, Gizmo onze hond heeft me net ingefluisterd, dat er een slaapplekje over is op zijn kleed. Komt dus helemaal goed.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was idd leuk zo. veel gedoe en actief gesleutel en lekkere vettebek tussendoor

 

En Oh ja nog ff de contacten gelegd om kuipwerk te gaan maken bij Donkerfoort zelfs carbon is mogelijk.

 

Wordt vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...