Ga naar inhoud

Sleuteldag Delft 4 maart 2017


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Meestal wordt er gevraagd om aan te geven wat je wilt gaan doen maar het lijkt erop dat de sleuteldagen een te groot succes zijn en iedereen de motor al op orde heeft dus komen ze bij mooi weer vooral voor de gezelligheid en hamburgers :coolsmiley:

Voor mij is het ook alweer een tijdje geleden dat ik op een sleuteldag ook daadwerkelijk wat te sleutelen had en deze klus bewaar ik ook speciaal daarvoor... en omdat ik dan niet speciaal een stappenboor hoef te kopen :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen, ben ook van plan om te komen tenzij de weergoden er een potje van maken. ik hoop dan dat iemand mij kan vertellen wat het handigst is waar ik m'n TomTom voeding op zou kunnen aansluiten. ik heb deze VFR sinds december en ben op zoek naar een soort accessoires aansluiting. Ik hoop dat die aanwezig is op de motor. En anders hoop ik dat er vast wel "kenners" zijn die me tips kunnen geven hoe ik het moet doen.:-) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel van de partij. Ik weet niet wat ik ga sleutelen, maar ik help wel weer anderen.

 

Bert van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen, ben ook van plan om te komen tenzij de weergoden er een potje van maken. ik hoop dan dat iemand mij kan vertellen wat het handigst is waar ik m'n TomTom voeding op zou kunnen aansluiten. ik heb deze VFR sinds december en ben op zoek naar een soort accessoires aansluiting. Ik hoop dat die aanwezig is op de motor. En anders hoop ik dat er vast wel "kenners" zijn die me tips kunnen geven hoe ik het moet doen.:-) :)

Welke motor heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En volgens zijn profielinfo een VTEC maar beide hebben geen accessoireaansluiting.

Makkelijkste manier is direct op de accu, heb ik ook met de Zümo en anders zijn er wel andere opties als het perse via het contact moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Garfield, Ray,

 

Allebei hebben jullie het goed. :coolsmiley:

Ik heb nu beide :-) en ja ik moet nog steeds foto's plaatsen. Alleen de foto's die ik heb gemaakt zijn te "groot". Ik heb nu sinds kort ( december 2016) nu ook een 800 vtec met abs uit 2004

Het is de bedoeling dat de 750 ooit eens weg gaat, maar voorlopig blijft hij.

Ik heb tenminste nu de toestemming van m'n vrouw om de 750 te houden, maar ja je kan er maar op één rijden.

 

Ik wil hem eigenlijk geschakeld hebben via het contact omdat er dan geen spanning blijft staan op de twee contactpunten van de Tom Tom houder als je het contact uitzet.

Een aparte schakelaar ertussen ga ik een keer vergeten.

 

Hopelijk hebben jullie een idee, hoe ik hem (geschakeld) zou kunnen aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...