Ga naar inhoud

Noordelijke sleuteldag 29 april te Nijeveen


vroembert
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals al op de kalender vermeld, zal er op 29 april in mijn achtertuin weer een sleuteldag worden georganiseerd. De entourage is niet zo luxe als in Delft, we zullen het moeten doen met een paar partytenten in de achtertuin. Maar dat mag de pret niet drukken, we bestellen gewoon goed weer en maken er een mooie dag van. 2 dagen voor de sleuteldag viert onze koning zijn 50e verjaardag, dus zonneschijn zal ons ten deel vallen.

Zelf het liefst zo veel mogelijk eigen gereedschap meenemen, ik heb veel liggen, maar lang niet alles dubbel of driedubbel.

Wel aanwezig zijn momentsleutels, luchtsleutel, meetgereedschap en vacuumklokken voor synchroniseren. Boormachine en elektrische slagschroevendraaier zijn ook aanwezig.
Mochten er mensen banden willen wisselen, dat kan maar.........Mijn bandenwisselaar staat niet thuis, die moet ik ophalen en is alleen op verzoek beschikbaar. Er zit een grote motorzaak in het dorp, dus de meeste basis benodigdheden zijn op te halen. Ten Kate zit op 20 minuten rijden, als er specifiek Honda onderdelen nodig zijn.

Er zal voor koffie en fris worden gezorgd en uiteraard de traditionele broodjes hamburger voor de grote trek.

En noordelijk geeft alleen de locatie aan, iedereen is uiteraard welkom, ook al zal het voor de Limburgers en de Belgen wel een stug stukje toeren zijn.

Geef even aan als je van plan bent om te komen, i.v.m. de catering

En als het heel erg slecht weer wordt, te denken valt aan slagregens of storm, dan is het misschien verstandig om de sleuteldag even uit te stellen.

Zelf ook graag gebruikte olie en dergelijke afvoeren, als ik met een aanhanger vol aankom, geloven ze niet dat het voor thuisgebruik was.

Het tuinhek gaat om 10 uur open en na 17.00 uur mag onze hond zich vermaken met de achterblijvers



Bert.



Het adres:


't Heuivak 48
7948 DX Nijeveen

Tel: 0654387491



Deelnemers

Garfield ovb
Eric
Davie ?
Geestje
TimVFR
Ray ( komt om te eten, dus kan mooi hamburgers helpen bakken) :P
André
boertjes
pim
Cathelijne en Wim
JWvW
Crossrunner
Yscoboer
Jan.M
Firefly
Fabian548
Marten
Cock

Willem North

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bert, helaas valt deze sleutel dag precies in het midden van de schoolvakantie van de kids. Dan wordt er van mij verwacht dat we met de "sleurhut" weggaan richting de zon. Mocht die in NL schijnen, dan blijf ik in de buurt en zie ik toch een mogelijkheid om langs te komen. maar dat weet ik pas rond die periode :lol: Dus voor mij een heeeleeeee grote slag om de arm

Link naar reactie
Delen op andere sites

World Superbike Assen

 

Sinds die niet meer op de traditionele eerste zondag in september is, weiger ik er heen te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van plan ook te komen. Iemand verstand van het verder gutten van een Vtec uitlaat? Is er een lasapparaat aanwezig Bert?

 

Er is een lasapparaat, maar dat zou ik niet op de uitlaat loslaten, dan hoef je hem niet te gutten, zoveel gaten brand je er in. :P

 

Heb ook nog een mig, maar die staat al bijna 3 maand niet thuis. Als iemand een inverter heeft staan, zou het met de juiste elektrode wel moeten lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze (import) Limburger is ook van plan te komen.

Als het goed is niets te sleutelen dus tijd om te ouwehoeren en ook rustig te eten :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...