Ga naar inhoud

Noordelijke sleuteldag 29 april te Nijeveen


vroembert
 Delen

Aanbevolen berichten

Bedankt Bert!

 

Hij is bijna bijna klaar!!! Bedankt aan iedereen die mee heeft geholpen :)

Net bij Ten Kate de snelsluitingen en toch nog andere knippers gehaald.

Wie weet zien we enkelen van jullie nog onderweg.

post-1297-0-37237500-1493479034_thumb.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was van plan langs te komen voor een bak koffie, maar de motor wilde niet meer starten na een tussenstop. Gelukkig wilde iemand me aanduwen, waardoor ik de thuisbasis weer heb bereikt. Waarschijnlijk gevalletje spanningsregelaar. Heb ik weer iets te doen... ;)

aangepast door Cyberob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie was de 2e zilveren VFR aanwezig? We zagen diegene later nog bij een ongeluk op de a50. Ik reed op mijn zilveren VFR800 en Geestje op zijn blauwe 750. 4840e3ecd0fc014f03856497744529ee.png

aangepast door TimVFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

HIER een linkje naar een paar foto's die ik heb gemaakt

 

Bert bedankt voor de gastvrijheid en spijs en drank mocht je eens in de buurt zijn van Hengelooo je bent hier welkom (de rest ook hoor en ook bedankt voor de gezellige dag)

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die voorvork is weer picobello, alleen mist mijn project voorvork die net klaar was z'n glijbussen.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat toch niet vertellen dat jullie nu pas klaar zijn?

Nog een overleg er achter geplakt tussen bestuur en moderatoren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh, die voorvork. Het schijnt uniek te zijn, komt bijna nooit voor dat die zo ontzettend moeilijk los komt. Was eigenlijk volledig er aan vast geoxideerd. Excalibur trek je makkelijker uit zijn steen.

Ik mocht van Bert zijn glijbussen overnemen en daarna kon de vork weer in elkaar gezet worden. Het nieuwe balhoofd heeft ook plaats genomen, ging een stuk makkelijker.

Om er uiteindelijk weer een werkende voorkant van te maken moesten we een paar keer laten zien hoe het zaakje vast, weer los en weer vast moest.

 

Dus gelukkig rijdend op de viffer naar huis gegaan.

Een wereld van verschil met de nieuwe vering en bochtjes insturen gaat nu opvallend lichter.

 

Ik heb een hele hoop opgestoken, kennis mogen maken met ontzettend aardige en kundige mensen. Dankjulliewel daarvoor!

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren 2 zilveren VFR800 vtec. 1 was van mij met de bazooka's, de andere kwam later en stond rechts gezien vanaf de straat bij een grijze VFR1200. Wie weet wie die andere zilveren VFR800 was?

aangepast door TimVFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten de slogan van Hona maar eens aanpassen: you neet the nicest people on a VFR.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...