Ga naar inhoud

Noordelijke sleuteldag 29 april te Nijeveen


vroembert
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb je toch productief bezig gezien bij het monteren van de voorkant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat wel.....ik geloof dat ik die drie keer heb moeten (de)monteren........ :mellow:

Want dan staat er iemand achter je ----- ik noem geen namen ------ die dan zo'n advies geeft wat begint met "had je niet beter eerst.............."

 

:bugerit: Had je dat niet eerder kunnen zeggen !!!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Herhalen ,dan leer je het meest :schater:

 

En zie je onderschrift

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste voorzitters zijn blij als de mensen achter hem staan. :schater: .

Misschien waren we toch een beetje bang voor die grote voorzittershamer.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

vroembert heb je jou voorpoten inmiddels weer compleet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De glijbussen liggen klaar bij ten kate, morgen ophalen en hopelijk zaterdag de voorkant wisselen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle tuinzooi verstoppen, anders moet ik de border naast het terras fatsoeneren. Vrouwlief heeft zich op de tuin gestort en dat gaat ten koste van mijn vrije tijd. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oud Chinees Gezegde:

 

 

 

 

"Koop nooit een huis met een tuin die te groot is om door je vrouw aleen onderhouden te worden"

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er nog wel 1

 

Hij die s'avonds naar bed gaat met een jeukende kont zal in de morgen wakker worden met een stinkende vinger

 

Ik weet het :offtopic: maar kon jullie deze niet ontzeggen sorry :tease:

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic dan maar weer, de glijbussen zijn binnen, maar ik moet zaterdag bij een collega bijspringen. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pim mag gerust nog een keer langskomen voor de remmen.

 

Elders in het forum (hier: http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?/topic/28068-Honda-VFR-750-RC36II-Remklauwen-fireblade-RVS-%281994-t-m-1997&share_tid=28068&share_fid=58226&share_type=t ) iemand iemand cbr remmen met gevlochten leidingen in de aanbieding.

Is het een idee om die anders te plaatsen? zou het passen op mijn superport stuur? Ik doel op de hoogte van het potje ten opzichte van de kuip.

 

 

Dan kan ik rustig de huidige blokken uit elkaar halen, schoonmaken/reviseren en bedenken wat ik er dan mee ga doen.

aangepast door pim
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...