Ga naar inhoud

Noordelijke sleuteldag 29 april te Nijeveen


vroembert
 Delen

Aanbevolen berichten

post-6874-0-57450800-1493496873_thumb.jpg

 

post-6874-0-75613300-1493496900_thumb.jpg

 

post-6874-0-03399000-1493496929_thumb.jpg

 

post-6874-0-49823200-1493496954_thumb.jpg

 

Ja het was een uitdaging.

Gelukkig ben je rijdend naar huis gegaan.

Bert bedankt voor de gastvrijheid en iedereen voor de gezelligheid.

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Arthur, zo is het net of ik alleen aan die poot heb gewerkt maar dat was echt een klus die door meerderen getackled is

Het was weer gezellig, vanwege het overleg na de tijd was het uiteindelijk net na 24:00 dat ik thuis was (vanaf Apeldoorn zou het volgens de Garmin een half uur langer duren :39: ).

Bert, bedankt voor de gastvrijheid en alles eromheen en iedereen voor de gezelligheid.

Toch vreemd dat ik bijna nooit iets te sleutelen heb op die dagen maar steeds weer vette handen krijg :scratchchin:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel of ik niks gedaan heb ,toch kwam ik met vette handen thuis ,het was erg gezellig al had ik zelf niets te sleutelen ,toch had ik het druk en uiteindelijk is alles weer op zijn pootjes terecht gekomen.

Bert bedankt voor het organiseren en de ene hamburger met bol en de andere met een bevroren bruine snee :schater:

 

Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid en de held die het schuurpapier bij de gamma heeft gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.............. ,toch had ik het druk en uiteindelijk is alles weer op zijn pootjes terecht gekomen.

 

Op zijn voorvorkpootjes......... :rolleyes::yes:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren 2 zilveren VFR800 vtec. 1 was van mij met de bazooka's, de andere kwam later en stond rechts gezien vanaf de straat bij een grijze VFR1200. Wie weet wie die andere zilveren VFR800 was?

Ik heb het vermoeden dat je mij bedoeld Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Pim (held :schater: ) noem het gewoon een ander even helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zijn voorvorkpootjes......... :rolleyes::yes:

Juist jij heb mij begrepen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Pim (held :schater: ) noem het gewoon een ander even helpen

 

Dat schuurpapier was heel belangrijk ,zonder dat was het niet tot een goed einde gekomen ,dus onderschat het niet :thumpup:

 

 

crossrunner bedankt voor het vastleggen van mijn acties

aangepast door Cock
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het toch nog gelukt is.

Ook in de professionele werkplaats kom je regelmatig klusjes tegen die ontzettend tegenvallen.
Ik had pas nog de vervanging van een BMW remklauw die uiteindelijk ruim 12 uur werk was. En die vervanging was ook al niet de bedoeling, het ging om vastzittende remmen (en hij zat echt vast!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Frank het was een hele bevalling ,zo vast die keerring ,ik geloof dat bijna iedere aanwezigen een poging gedaan heeft ,maar met vereende krachten en beperkte middelen is het toch gelukt .

 

Dat is de kracht van de VFR club :thumpup:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het toch nog gelukt is.

 

Ook in de professionele werkplaats kom je regelmatig klusjes tegen die ontzettend tegenvallen.

Ik had pas nog de vervanging van een BMW remklauw die uiteindelijk ruim 12 uur werk was. En die vervanging was ook al niet de bedoeling, het ging om vastzittende remmen (en hij zat echt vast!).

De reden waarom ik erg terughoudend ben met het opgeven van prijzen vooraf.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...