Ga naar inhoud

VRO Bochten 26 augustus 2017


 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi Roel,

 

wat beroerd te horen. Jij hebt destijds het initiatief genomen voor een all-VFR training, toen was ik ziek. En mocht tegen beperkte kosten alsnog inhalen. Nu zit jij met dezelfde situatie...

Aan alle andere viffers die zo'n training overwegen en nog niet op Lelystad hebben gereden: pak deze kans! T is geweldig om mee te maken, erg leerzaam op het speciale circuit met alle oefenmogelijkheden die je je maar kan voorstellen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Roel,

da's balen zeg. Ik heb op dit moment ook geen ander om jou plek op te vullen. Hier is geen herkansing want dit is de allerlaatste training op Lelystad, jammer!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

 

ik baal er ook van gelukkig is reden wel iets om blij mee te zijn..

 

Ik heb de pech/geluk dat mijn ouders een feest geven wat ik toch net iets belangrijker vind dan motorrijden, wie weet hoe vaak ze het nog kunnen doen.

 

Het is gelukt om mijn plek door iemand anders over te laten nemen gelukkig, Benno heeft mijn plek overgenomen.

 

Ik denk ook dat deze enorm leerzaam is. Ik denk dat ik hem volgend jaar alsnog ga doen als er dan inmiddels een plek nieuw is gevonden waar ze gegeven worden.

 

Ik wens iedereen heel veel plezier met deze cursus en houd de mooie kant boven!

 

Groetjes Roel

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Roel,

veel plezier op het feest. Een andere locatie hebben ze voor zover ik weet nog niet gevonden. Wie weet, komt tijd komt raad.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Joost en Vfrouge, wat een Super dag in lelystad, wow dat bochten draaien met een leuke groep en een geweldig instructeur, Richard Rijsdijk.

Een topdag, we hebben weer veel bijgeleerd en misschien wel afgeleerd.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7 ook nog gedaan met Jan schilder uit Volendam als instructeur en die had een schik want vertelde dat Richard altijd de snelste groep had maar dat het nu de onze was heeft wel 5 keer gezegd nog nooit zo,n snelle groep gehad te hebben klaar met de oefeningen hadden we nag 10 minuten over dus zullen we nog maar even gaan racen ;-).

Helaas gaf een BMW rijder iets te vroeg. gas gevolg ambulance en naar het ziekenhuis (motor denk ik 3000 euro schade) maar was aan het einde van de dag weer terug.

het blijven altijd leuke en leerzame dagen.

 

gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het ook is Nico, Richard was erg blij met onze groep, dezelfde stijl, paste goed bij-elkaar en een beetje gas geven, hoort er toch bij. Klopt inderdaad dat we een keer ietsje moesten inhouden vanwege een groepje voor ons. Richard heeft het super gedaan wat ons betreft. :wink_smile:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...