Ga naar inhoud

VRO Bochten 26 augustus 2017


 Delen

Aanbevolen berichten

Hey VFROC en Forumleden,

 

zijn er nog mensen die geïnteresseerd zijn in een cursus VRO bochten bij de KNMV?

26 augustus 2017
Het is de laatste kans om in Lelystad op het Politie circuit een cursus te volgen. Na deze datum wordt het gesloten vanwege uitbreiding Schiphol.

Het kan nog, wij als ZAMCers hebben nog een aantal plaatsen vrij. Dus pak je kans!

Opgave tot eind april daarna vervallen de gereserveerde plekken.

Prijzen: KNMV lid €25,00 korting.
Vanwege groepsreservering € 12,50 extra korting. Deze € 12,50 is ook voor Niet KNMV leden.

 

Geïnteresseerd: stuur mij een PB met mailadres dan mail ik je de link met code voor aanmelding.

aangepast door Henk VFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan. Als je de VFR bochtentraining heel hard nodig hebt dan zijn de Alpen behoorlijk mis hoor :39:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je nog een verzekering hebben lopen bij de KNMV, dan heb je nog bijkomende korting.

 

Groepskorting: 12.5

KNMV leden korting: 25,-

VRO Campagne, KNMV verzekeringen: 30,-

 

Dan is de korting total 67.5 euro.

 

Is toch weer iets ^_^

aangepast door RoelNL
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De bochten training is niet perse nodig voor je naar de Alpen gaat toch?. Zo'n cursus brengt je altijd op een beter niveau, veel of weinig, je steekt er altijd wat van op. Ennn voor degene die de bike verzekert hebben via de knmv krijgen na zo'n cursus korting op de premie. Meer verzekeraars beginnen daar mee om korting te geven.

Zo'n cursus is gewoon leuk en gezellig om te doen met je motor maatjes.

We gaan er voor!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ga ook naar de bochten cursus alleen staat hij bij mij op 23-07-2017.

Zijn nu wel betere prijzen want geen lid KNMV betaal je € 280,-

Nu actie ik betaal als KNMV lid € 280,- min € 25,- lidmaatschap en extra cursus korting € 30,- dus totaal € 225,- dit zijn nu dus leukere prijzen. :yahoo:

Nu blijven hopen op mooi weer :thumpup:

 

Gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hallo,

 

ik moet me helaas afmelden voor de training ondanks dat ik gezegd dat ik erbij zou zijn.

 

Er is iets tussen gekomen wat ik niet kan laten schieten.

 

Het lullige is wel dat 50% cursus geld moet betalen omdat ik het te laat afgemeld heb, moet minimaal een maand van te voren :-(.

 

Ik mocht nog wel de cursus aan iemand anders geven. Dus mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag.

 

De kosten zijn: 212,50.

 

Ik hoop dat iemand mijn plek wil overnemen.

 

Groeten Roel

aangepast door RoelNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...