Ga naar inhoud

zwart spuiten uitlaat


RobG
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb een gegutte uitlaat en door tassen die ertegenaan zijn gekomen en residu hebben achtergelaten(lees; ingebrand ;-( ) wil ik de kappen van de uitlaat zwart spuiten. Iemand enig idee hoe het uitziet en of het houdt met bv heat resistant paint van Motip?

 

 

post-6998-0-30149400-1491088365_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al Alabastine Ultra verfafbijt geprobeerd om eea te verwijderenn?

 

Ik heb een pot staan en de 1@!#$%& ingebrandde stickerresten op mijn rvs uitlaten verwijderd. Je mag gerust wat afbijt hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verbaast mij wel, bedoel je die eindkapjes? Want die zijschilden worden volgens mij net warm genoeg om een platsic draagtasje te laten smelten.

Worden die toch zo heet dat die een zadeltas laten smelten dan controleer maar eens of alle rubbers er nog tussen zitten.

De grote hitteschilden kan je met normale lak spuiten want voorafgaand aan mijn overhaul van de VTEC heb ik dat getest met een spuitbusje van de Gamma en er bijna 600km mee gereden.

Toch zou ik de afbijt van Leon eens proberen want om de hitteschilden te spuiten moet je ze (laten) stralen of heel goed schuren te beginnen met een hele grove korrel en gebruik van zadeltassen is daarna af te raden want die bewegen toch altijd was en heb je een grote kans op krassen.

De eindkapjes hebben geen warmtebrug en zitten koud op de demper gemonteerd en dat is inderdaad een rare benaming in dit geval want daardoor worden die dus wel te heet voor normale lak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ervaring met zilver - hitte bestendige- spuitlak van Motip, Deze had ik gebruikt voor mijn uitlaat collector van mijn vorige motor. Spul bleef er prima opzitten. Heb toen wel meerdere lagen gespoten.

aangepast door edk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja kwam terug van Nijvergasselterveenschemondt....... :blink: en via Duitland effe voluit ......dus 3 kwartier vol gas, en dan word het werm hahhaha

Was ook goed bepakt dus tassen duwden wat meer omlaag dan normaal. Heb geprobeerd om het eruit te polijsten maar helaas aan een kant door de laag heen gegaan :(:scratchchin::~

 

Wil wel en keer richti8ng Utreg, maar voorlopig druk......

Link naar reactie
Delen op andere sites

spul moet een paar uur blijven zittten en het "veiligste" voor de andere delen is on eea los te halen.

dus misschien beter ff naar de bouwmarkt; niet goedkoop maar het bederft niet....

 

 

van

 

post-5787-0-27459300-1491316631_thumb.jpg

 

 

Caramelschijf deed het meeste, het echt ingebakken met afbijt (voortaan meteen afbijt)

 

naar

 

post-5787-0-19528400-1491316581_thumb.jpg

aangepast door 748cc
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...