Ga naar inhoud

Dunlop Roadsmart III vs II


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik rij momenteel met Dunlop Roadsmart II voor en achter en ben er heel tevreden over. De voorband is aan vervanging toe en ik vroeg me af of model III beter is dan model II? Of toch beter bij model II blijven?

 

Ik rij met een Honda CBF1000 bj. 2009.

aangepast door VFRoemer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met de 2 maar de 3 is een superfijne band en in tegenstelling tot Michelin verbeterd Dunlop wel bij de opvolgers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties. Na het lezen van dit topic ben ik overtuigd, maar weet niet goed of ik best de standaard band neem of de SP?

Zoals reeds gezegd is 't geen VFR (meer) maar een CBF1000.

aangepast door VFRoemer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties. Na het lezen van dit topic ben ik overtuigd, maar weet niet goed of ik best de standaard band neem of de SP?

Zoals reeds gezegd is 't geen VFR (meer) maar een CBF1000.

Dan heb je de standaard versie nodig, en niet de lichtere SP (Single Ply ofwel enkele koordlaag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor de Vtec dan? Ook niet de sp lijkt mij.

Of kun je er aanhangen vanaf 600 CC beter de standaard?

In zijn algemeenheid mag je inderdaad stellen de lichtere motoren met niet al teveel vermogen, maar het loont de moeite om specifiek op motormodel bij Dunlop in de lijst te kijken. Het is niet altijd een op het eerste gezicht logisch advies......

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...