Ga naar inhoud

Buddy Seat VFR800X


HabVen
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds 1 week de gelukkige bezitter van een VFR800X Crossrunner, nu na een kleine 800 km (in 2 dagen) valt mij de standaard buddy seat een klein beetje tegen.

 

Wat zijn de ervaringen van overige Crossrunner rijders op dit gebied?

 

Hebben jullie een vervangingszadel? Zo ja, welke?

Hebben jullie je zadel laten aanpassen? Zo Ja, door wie?

 

Alvast bedankt voor de reply's

 

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen 800Xm maar je zadel kun je uitstekend laten bekleden bij www. tijgerleathers.nl. Dat kan alleen het buitendek zijn, maar ook de vulling. Als je de vulling laat aanpassen, krijg je eerst een tijdelijk buitendek zodat je kunt bepalen of de vulling bevalt (te hard, te zacht of goed, alsmede of je de aangegeven wijziging bevalt. (meer of minder ophoging aan de voor- of achterzijde).

aangepast door V FRed S
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootste dagafstand op de 800x is 1.000km, helemaal fris was ik niet meer, maar het zadel viel me niet tegen. Een stuk beter dan het zadel van de tdm900 die ik hiervoor had.

Schapenvacht heb ik bij vorige motoren wel gebruikt en beviel meestal wel, op de 800x nog niet geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu deze om te testen van Bagster.

Alvast een prima service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb Corbin in Amerika gemaild of ze ook een buddy seat voor de Crossrunner gaan maken. Ik ben zelf bang van niet omdat de Crossrunner volgens mij niet in Amerika leverbaar is. :yahoo:

 

Maar even afwachten op hun antwoord :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ray,

 

Ja, daar staat de 800X echter niet tussen om te selecteren.

 

Ook van Corbin (Amerika) heb ik de bevestiging gehad dat ze geen buddy seat voor de 800x hebben en dat deze ook niet gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ray,

 

Dit zijn volgens mij de Bagster zadels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

2 weken geleden een z.g.a.n. complete buddy van een VFR800X op de kop getikt, van deze wordt door Bagster een op maat gemaakt exemplaar gemaakt met Gel vulling.:crossy:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vorige week een Bagster zadel met gel vulling gemonteerd, wat een verbetering.

aangepast door HabVen
foto niet zichtbaar
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...