Ga naar inhoud

Bochtentraining op Lelystad


Cock
 Delen

Aanbevolen berichten

12Aug ga ik een Bochtentraining doen op het Midland circuit in Lelystad ,altijd leuk om te doen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk altijd doen leert er een hoop van.

Wij zijn verleden week zondag op het politie opleidings instituut geweest.

dus alle schaamrandjes zijn er weer vanaf.

 

gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er ongetwijfeld wat van leren ,bochtjes draaien net als in de Dolomieten ,maar vooral leuk om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het was erg leerzaam en leuk om te doen ,het was een natte ochtend maar dat mocht de pret niet drukken ,mijn bandjes deden het uitstekend in het nat ,kon gewoon naast de bike hangen .

Een echte aanrader ,voor 75 euro rijd je in de ochtend of middag of voor 150 de hele dag .

Er zijn 3 groepen die weer verdeeld zijn in vijf groepen ,ik zat in de eerste groep en daarvan groep 5 dat is de langzaamste van de snelle groep ,maar al snel schoven we wat op omdat we opgehouden werden .

2 dagen later toch spierpijn dus het is best intensief .

Dus een aanrader

Link naar reactie
Delen op andere sites

PVI weten ze nog niet zeker maar durven nog niets te zeggen (blijven denk ik hopen van wel)eind van de startbaan is ongeveer 70 meter van het circuit.

 

midland circuit vind ik persoonlijk een beetje te klein(helft van het PVI)maar je gaat om bochten te rijden toch.

 

Gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat voornamelijk om de bochten techniek ,zithouding en alles wat erbij komt kijken ,de snelheid ligt daardoor ook een stuk lager waardoor je goed kunt werken aan je techniek.

Heb op beide gereden ,PVI is heel anders ,snelheid is veel hoger het is ook meer een circuit training al bochten daar .

 

PVI gaat dicht ,2 sept is de laatste dag daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Het staat bij de diverse aanbieders nog niet op de kalender maar het politiecircuit is ook in 2018 gewoon open.

 

Bron: nieuwsbrief november 2017 Motorcircuittraining.nl

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...