Ga naar inhoud

Bochtentraining op Lelystad


Cock
 Delen

Aanbevolen berichten

Jammer dat daar geen toeschouwers toegestaan zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie op de site van motosportivo nog trainingen staan tot eind Sept

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Heb dit jaar met de NTV op het politiecicuit in Lelystad en een aantal keer op Assen gereden.

 

Voor het GP-gevoel is Assen uiteraard helemaal geweldig maar ik vind persoonlijk Lelystad leuker omdat ik daar met het beperkte vermogen van de NTV nog soort van mee kan komen.

 

Weet iemand al of het politiecircuit ook in 2019 open blijft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 3 weken later...

Zo dat kost een paar centen daar kan ik 4 X voor naar Midland en bochten training doen ,al is dit een half dagdeel per keer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pittige prijs, ook wel een heel ander soort training als circuit training.... Vind t alleen wel errug veel geld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2019 om 23:00, Firefly zei:

Ik doe 18 augustus een VRO bochten op Lelystad, er zijn nog plaatsen

vanaf 8 personen krijg je groepskorting en als je knmv verzekering heb ook nog eens 25 euro. Ik weet niet hoeveel de groepskorting inhoud momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

KNMV heeft het toch wel goed voor elkaar met de cursussen.

Je meld je in de nacht aan en krijgt in de ochtend bevestiging van de aanmelding , eind van de ochtend bevestiging voor de cursus en nu net de factuur met betalingstermijn van 2 weken.

 

Gaat opa nu even kijken of er nog wat gebroken wit geld (zwart geld mag niet meer)in de pot zit, ben je wel weer € 535,- armer 😡

Wel € 25,- minder dan mijn zoon :tease:

Gr Nico 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...