Ga naar inhoud

Bochtentraining op Lelystad


Cock
 Delen

Aanbevolen berichten

Ray.

 

Is en blijft een motor he (gebruiks voorwerp) dus kan altijd een krasje opkomen.

en Stapvoets heb ik daarna al met de instructeur gedaan en nog een paar proefjes :thumpup:

en als het op snelheid ging waren er geen problemen reden we zo bij ons groepje vandaan daarom reden Arnold,Jack en ik achter elkaar als we weer voorop lagen zagen we de groep niet  meer maar moest natuurlijk de instructeur het gas weer loslaten.

Maar toch een leuke dag gehad hoor.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2019 om 01:32, de ritselaar zei:

Cock we gaan hem zondag zoeken :thumpup: en krijg je het te horen.

 

Gr Nico

 

 

Gaatje zit op een punt waar je alleen op een driewieler komt, dus nog steeds oppassen voor Nico... 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, de ritselaar zei:

Cock,

 

Gaatje is gevonden zat geen pion meer in 😜

Maar daar kom je volgens ons nooit in de buurt ( hebben het er wel over gehad ).

 

PS: deed even stom dus een paar krassen op de kuip en op de spiegel want daar lag hij op bij een snelheid van +/- 3 km per uur.😡

 

Gr Nico

Ik had je gewaarschuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2019 om 20:01, Cock zei:

Ja de baan op PVI ,in een bocht zit een bult ,kuil ,deze werd doormiddel van pionnen omgeleid ,nadat ik daar op hoge snelheid met een highsider  uitknalde ,netje binnen de lijntjes :lol:

Bedoel je die plek in het midden na 't rechte stuk? Is me nooit iets ergs opgevallen. 

 

Gisteren voor 't eerst Midland gereden, dat is wel werken als 't hard gaat op die baan, en over hobbels gesproken, en moest even wennen aan al die lijnen in 't asfalt in de grote bochten, maar die voel je niet eens met rijden, aan 't eind nog even vrij kunnen rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-8-2019 om 15:01, de ritselaar zei:

Cock,

 

Gaatje is gevonden zat geen pion meer in 😜

Maar daar kom je volgens ons nooit in de buurt ( hebben het er wel over gehad ).

 

PS: deed even stom dus een paar krassen op de kuip en op de spiegel want daar lag hij op bij een snelheid van +/- 3 km per uur.😡

 

Gr Nico

Ik had je gewaarschuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lijnen vond ik wel lastig op een natte baan. 

Na het plein ga je linksaf  die bocht, en daarna naar rechts het bos in. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nat geeft toch inderdaad een soort extra dimensie, ben er wel achter dat banden daar ook wel erg mee helpen. 

Toen ik op pvi met de conti sport attack 2 Reed was echt geen pretje, vorige keer op pvi ook in de regen gereden met de Bridgestone s21, wat een vertrouwen geven die banden in de regen, heerlijk gereden ondanks dat de baan zeiknat was 

 

Heb in die bocht die jij aangeeft nooit last van die hobbel gehad moet ik zeggen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gisteren met MCT weer een training gedaan op het pvi circuit Lelystad. 

 

Ze hebben een paar behoorlijke stukken opnieuw geasfalteerd, deze bochten liggen er weer zeer mooi bij! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 16-9-2019 om 16:23, BlackVfr zei:

Gisteren met MCT weer een training gedaan op het pvi circuit Lelystad. 

 

Ze hebben een paar behoorlijke stukken opnieuw geasfalteerd, deze bochten liggen er weer zeer mooi bij! 

Dan zal de PVI nog niet van plan zijn te vertrekken ivm het vliegveld

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bellen we volgend jaar weer dat er een speciaal soort hamster zit mogen ze nog niet vliegen.

en daarna over Co2-stikstof -enz krijgen we weer een onderzoeksraad en die gaan dan vergaderen-vergaderen-vergaderen zodat we tot 2025 gewoon kunnen blijven rijden.

 

vanwege deze perikelen zullen ze ook alle vertragende obstakels en ook de verkeersdrempels moeten verwijderen omdat alle auto's en vrachtwagens daar gas inhouden en weer op gang moeten komen met als gevolg vervuiling (dus over een paar jaar alles weg ) :tease:met dank aan de activisten.:schater::thumpup:

 

Gr Nico

aangepast door de ritselaar
  • Like 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2019 om 16:23, BlackVfr zei:

Gisteren met MCT weer een training gedaan op het pvi circuit Lelystad. 

 

Ze hebben een paar behoorlijke stukken opnieuw geasfalteerd, deze bochten liggen er weer zeer mooi bij! 

Ruim een week geleden de laatste training op pvi gedaan, ook volgend jaar zijn we daar weer welkom. 

 

Dus voor degene die er nog nooit gereden hebben, Pak je kans volgend seizoen zou ik zeggen :thumpup:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...