Hansjehonda Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 (edited) Mocht je net als ik een 'oude Viffer' rijden en je wilt Sidi ST laarzen aanschaffen? Niet doen. Na twee ritjes (500 km) komt het dempingsmateriaal hiel er uitzetten omdat het aan de schetsplaat blijft haken / wrijft. Reactie Jopa Sidi-importeur: de Sidi ST is perfect - mijn fiets is te oud en ik moet dan maar leren schakelen zonder de schetsplaat te raken... Dag Sidi Termaat Motoren heeft het voor mij prima opgelost, ik liep vanmiddag met flitsende Alpinestars de winkel uit edit: ik had daar een apart topic van moeten maken... Edited August 16, 2017 by Hansjehonda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno71 Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Bij deze Hans 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Is SIDI de "long lost brother" van Schuberth? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morango Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Ik heb ook deze Sidi ST's. Bij mij was het al na één ritje zover. 2de probleem is dat ik door de stugge constructie haast niet meer onder mijn schakelpedaal van de TL geraak met de tip van mijn laars. Afstellen van de hoogte hielp maar gedeeltelijk. Zij staan nu op het schoenenrek ... Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garfield Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Die nieuwe laarzen passen prima in het 'koe thema' Hans, helemaal zo in het gras ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansjehonda Posted August 17, 2017 Author Share Posted August 17, 2017 Ik heb ook deze Sidi ST's. Bij mij was het al na één ritje zover. 2de probleem is dat ik door de stugge constructie haast niet meer onder mijn schakelpedaal van de TL geraak met de tip van mijn laars. Afstellen van de hoogte hielp maar gedeeltelijk. Zij staan nu op het schoenenrek ... Greetz Als ik jou was zou ik ze tweedehands verkopen. Voor € 20,- zet je er nieuwe 'bumpers' op Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 VFRaaie laarzen. De dames van de melk-/vlees en leerproductie kunnen tevreden zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts