TimVFR Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Ik heb hier nog een jas en broek Difi liggen, een oude Nolan en een oude Bayard helm. Jas en broek 50 of 52, Helm Bayard een M Helm Nolan een S Kliko in of weten jullie een doel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 (edited) Wij hebben voor de TransToertocht voldoende kleding liggen. Sterker nog, ik heb gisteravond nog gesproken met de coördinator en die had zelfs geen belang bij mijn eigen kleding die sinds zaterdag overbodig is. Het enige waar wij dringend om verlegen zitten zijn systeem helmen in de maten XL XXL, kortom heul groot! VFRikus Edited August 21, 2017 by VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Ik heb hier nog een jas en broek Difi liggen, een oude Nolan en een oude Bayard helm. Jas en broek 50 of 52, Helm Bayard een M Helm Nolan een S Kliko in of weten jullie een doel? Voor de Burgrun kunnen we het goed gebruiken Tim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts