Ga naar inhoud

Sleutel- en ontmoetingsdag 30 september 2017


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi, zoals ik al aangaf in mijn voorstelrondje wil ik graag a.s. zaterdag komen. Eventjes met jullie de "problemen" van mijn VFR delen :~ ...., maar vooral bij jullie kijken :) ....

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een wijziging in de planning kan ik morgenochtend toch weer een keer richting Delft voor een bakje en een lekker broodje met.

Zelf heb ik niets te sleutelen maar wellicht kan ik iemand ergens mee helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog maar één klusje het vervangen van mijn ketting en tandwielen op mijn vtec is er toevallig iemand die een DID Kettingbreker en kettingpons heeft geschikt voor mijn nieuwe 530 zvm-x ring ketting?

 

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn aanwezigheid is nog niet zeker, ik stond vanmiddag ineens in de wasstraat met een stroomloze bestelbus.

 

Of 1 van de 2 accu's is stuk, of 1 van de klemmen zat te los. Accu hangt aan de lader, morgen weet ik meer. Als hij het niet doet, moet ik achter accu's aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Accu gescoord, dus ik ga zo richting delft. Ik wou op de motor, maar een blik op buienradar leerde me, dat dat gezien de afstand niet slim is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...