Ga naar inhoud

Lifetime TOMTOM 40


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik wilde laatst mijn TomTom navi voor in de auto updaten (ook life-time ondersteuning).
Helaas geeft TT het bericht dat er geen updates meer mogelijk zijn omdat de huidige kaarten te groot zijn voor het toestelgeheugen.
Maar als goedmaker boden ze wel een korting van (ik meen) 2 tientjes aan op de listprijs van een nieuwe. En daarmee nog steeds duurder dan je in de winkel kan kopen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het bij TomTom niet mogelijk om een deel van de kaart te installeren? Zoals het voor de Zumo550 (leest max 4Gb geheugenkaart) via het programma MapInstall kan.

In elk geval wél bij de oudere Rider. Daarmee kun je vrij gemakkelijk wisselen tussen het installeren van verschillende delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het bij TomTom niet mogelijk om een deel van de kaart te installeren? Zoals het voor de Zumo550 (leest max 4Gb geheugenkaart) via het programma MapInstall kan.

Ik heb geen idee.

Mijn autonavigatie kostte toendertijd (ca. 8 jaar geleden) nog geen 100 Euro, dus ik laat het maar zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...