Ga naar inhoud

Taunusgebergte


HabVen
 Delen

Aanbevolen berichten

ik kan deze route als niet-gebruiker niet bekijken, kan je deze post ook enigszins toelichten wat het inhoudt?

evt een afbeelding van de route erbij.

 

zomaar een link droppen voegt niet heel veel toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het registreren krijg je een 30 dagen proef periode, gebruikers kunnen dan ook exporteren als .gpx en .itn bestanden. Weet niet of je dit ook nog kan als deze periode voorbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de gratis versie kan je het meeste en belangrijkste (zoals opslaan als GPX en ITN) wel doen. Het meeste merkbare is dat je bij de gratis versie alleen Google Maps kan gebruiken. Bij de betaalde versie kan je ook Here en TomTom kaarten gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van mensen te verplichten om een account te nemen kan je ook even het bestand opslaan als GPX track en die hier neerzetten ;)

Kan ik zelfs met mijn gratis account.
09-03 NJW Rondrit.gpx

Veel mensen zien dit soort programma's als vooruitgang maar door een verplicht een account te moeten hebben om iets te delen ontneem je iemands vrijheid en dat noem ik alles behalve vooruitgang.

Ik weet niet hoe het met het "gold" account zit maar ik kan niet vinden hoe ik de routepunt bolletjes kan verbergen waardoor ik alleen een bundel bolletjes zie en heb de route moeten opslaan en naar Basecamp gehaald om hem te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel mensen zien dit soort programma's als vooruitgang maar door een verplicht een account te moeten hebben om iets te delen ontneem je iemands vrijheid en dat noem ik alles behalve vooruitgang.

Tja, dat zijn keuzes. Net als dat bedrijven en instanties graag dingen via Facebook verspreiden/delen. Mij bereiken ze daar niet mee. Maar dat is een totaal andere discussie

Routepunt bolletjes verbergen? Je wilt de track zien? Dat vraag je eigenlijk. Dat lukt niet.

aangepast door Athome
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook niet zo 1 2 3 vinden hoe je die route punten op het beeld kan verbergen. Zodat je met een uitgezoomde view de route kan bekijken.

Wat wel mooi werkt is dat je direct naar google streetview kan gaan zonder zoals in BaseCamp de route eerst te laten zien in GoogleEarth (GoogleStreetview is in Duitsland en Oostenrijk dan weer jammer genoeg bijna nergens beschikbaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de link opent is er geen mogelijkheid om de bolletjes weg te halen. Je moet eerst de route naar je eigen account halen en kan je pas de bolletjes weghalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...