Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 16), was jij dat?


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Hansjehonda zei:

Jawel DaniëlU , dat kan wel kloppen - dan zat jij vast verstopt in de groep die ik tegenkwam in de dubbele S-bocht  :crossy::crossy::crossy:

Heb je me weer gefilmd?  Ik wordt nog es beroemd  :D

Wel knap dat je me weer herkende in compleet andere outfit dan toen je schaapjes aan het vangen was  :thumpup:

 

Ja mooi hè, jij bent gewoon de eerste verdachte als ik een rode RC36 II op de dijk spot. Ik reed niet in een groep, volgens mij was je ff afgeleid, ik zwaaide maar kreeg m niet terug :pompomdown: Reed samen met een maat op zijn Sprint GT. Wel veel politie op de dijk gisteren en meerdere staande houdingen gezien (allemaal automobilisten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, het zal tegenlicht geweest zijn van de ondergaande zon maar ook de bocht.

Was kort daarvoor in een bocht zowat de dijk afgereden door aso motorrijder die dacht zijn bocht es lekker ruim te nemen.

 

...of, als jij mij niet filmt zwaai ik niet :lol:

 

Politie niet gezien, wel verrast in the middle of nowhere door een busje Handhaving terwijl ik mijn geheime wildplasplek aan het bezoeken was.

Dan moet je vooral doorgaan waar je mee bezig was :tease:  ga dieven vangen - zij dropen af :D

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/13/2020 at 8:03 PM, Anton said:

Uurtje of 5 vandaag op de Wippolderlaan richting Den Haag zuidwest.
Een grijze ? V-tec.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Zag zaterdag een metallic rode VTEC op N211 -> Lozerlaan in Den Haag. Ik op een donker blauwe VTEC reden beide Den Haag in.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag op de pont Huissen-Loo stond naast een rode VFR800F (allerlaatst model). Bleek een oud club lid te zijn. Hij had zijn clubpas nog in de portemonnee zitten maar was geen lid meer.

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Brabants-nationalist 😉 met 1200x was er vandaag op het gemeentehuis in Almkerk? (misschien volgende keer je TomTom in je koffer stoppen of wordt er in Brabant niet gestolen? die van mij zit hier ook op het stuur, maar die zat in de koffer toen ik binnen was)

 

38852676zm.jpg

aangepast door voodoo
.
  • Like 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend rond 08.20, A4 richting Amsterdam ter hoogte van Roelofarendsveen een grijze Vtec, we reden stukje samen op tot ik je inhaalde en zwaaide en de eerste afslag daarna afging. 

aangepast door Ed Gnoj
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vanavond ±20:30 uur Rijnbanddijk ter hoogte van Eck en Wiel twee 750 RCII's - 1 turquoise de andere paarsblauw?

Tegenlicht zon, maar we hebben wel ge :zwaai:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond om 19:05 uur :crossy: op de dijk in Ochten een mooie rooie 750 RC I - we hebben elkander begroet :zwaai:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag rond half 3 rode V-tec. Ik reed op de candy rooie.
Reden samen de Utrechtse baan A12 op en ik ging er af bij Nootdorp.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

804DE19A-81B0-4326-85CB-FF9638A4E3BD.thumb.png.ee0dc2f0405ddeab9001614c69087bba.png

 

Zojuist een zwarte RC36 langs het terras bij Café de Rus (Leeuwarden) die rondjes aan het rijden was in het centrum  🤙

Ik zat al aan een HJ 🍻

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond om ±17:30 uur op de N227 tussen Doorn en Wijk bij Duurstede een mooie rooie 800 F - we hebben elkander hartelijk begroet :pompom:

Langs de Rivieren was het een mooi sfeertje: windstil, nevelig en broeierig warm, vissende vissers - het had zo een schilderijtje kunnen zijn 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...