Ga naar inhoud

Bos uitlaat op een Vtec


crossrunner
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik was even aan het kijken op de site van louis.nl.

Nu hebben ze daar een Bos uitlaat voor een leuke prijs voor de Crossrunner.

https://www.louis.nl/artikel/bos-oval-einddemper-rvs-gestraald-louis-special-edition/50032500?brandId=13&list=246772419

Zijn er mensen hier op het forum die ervaring hebben met het geluid van deze uitlaat op de Vtec of de FI.

Ik zal maar niet vragen naar ervaringen met de crossrunner want daar zijn er maar 10 van verkocht in Nederland. :schater:

Aangezien de crossrunner eigenlijk een vtec op hoge poten is zal het geluid hetzelfde zijn.

aangepast door crossrunner
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Bos op een VTEC is niet bepaald een referentie want het blok is dan wel hetzelfde maar het gebeuren van achter de collector is geheel anders.

Voor de 800f en een 800x vanaf 2015 zal het wel aardig gelijk opgaan want die hebben beide 1 uitlaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je ook weer gelijk in.

Misschien zijn er dan mensen die een bos op een FI hebben.

Het gaat mij vooral om de klank.

Ik vind een diep geluid het mooist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg dit geluidstopic met aandacht

(ik heb 1 van die andere 10 Crossrunners in Nederland ;-) )

 

 

Op de site van louis.nl geven ze aan dat deze BOS niet voor de 2015 crossrunner is.

Toegegeven, de andere dempers die wel geschikt zijn, kosten vele malen meer.

aangepast door Lampie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, jij hebt een andere crossrunner.....waar er waarschijnlijk ook niet veel van verkocht zijn. :-)

aangepast door voodoo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of die persoonsgebonden zijn maar als ik de mail niet weggegooid heb dan heb ik er nog wel 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb evt een code voor 25 euro korting, geldig tot 24 oktober. Vanaf een aankoop van 99 euro maar daar kom je vast wel aan.

Geef maar aan of je de code wilt hebben.

Doe de code maar want die van mij had ik al weggegooid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals al te zien was in het aankoop showtopic heb ik de bos uitlaat toch gekocht.

Vandaag een stuk gereden met de db killer nog gemonteerd. Dit geeft een lekker licht roffeltje maar eigenlijk nog te bescheiden.

Ik heb vanavond de DB killer verwijdert.

:bugerit: wat zit dat ding vast in de uitlaat , ik kreeg hem er alleen uit met wat lichtelijk geweld.

Ik heb hem alleen even geprobeerd in de garage maar vond dit eigenlijk weer wat teveel van het goede, wel een lekker laag geluid.

Ik ga er nog een keer mee rijden maar eigenlijk heb ik een halve DB killer nodig. :schater:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...