Ga naar inhoud

Blijven rijden op de dijken met je VFR


V FRed S
 Delen

Aanbevolen berichten

De teller staat nu op iets meer dan 7000. En er komt nauwelijks iets bij.

Dat verbaast me wel een beetje. Er zijn toch echt veel meer motorrijders. Alleen de FB Pagina De Motorrijder telt er al meer dan 20.000......

 

Ik denk niet dat dit heel veel indruk gaat maken in politiek Nederland. :scratchchin:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep ook getekend.

 

M.v.g. PatjeVFR :piraat:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De teller staat nu op iets meer dan 7000. En er komt nauwelijks iets bij.

Dat verbaast me wel een beetje. Er zijn toch echt veel meer motorrijders. Alleen de FB Pagina De Motorrijder telt er al meer dan 20.000......

 

Ik denk niet dat dit heel veel indruk gaat maken in politiek Nederland. :scratchchin:

Dan maar burgerlijk ongehoorzaam...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De teller staat nu op iets meer dan 7000. En er komt nauwelijks iets bij.

1700 erbij in twee dagen na mij? dat gaat toch best wel aardig..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een eerste middel, als dit inderdaad niet genoeg is zullen we weer eens op de motor moeten stappen voor een ouderwetse actie.

Probleem is alleen dat wij Nederlanders weinig strijdbaar zijn.

Het enige wat je overal ziet is gejank en geklaag vanachter een toetsenbord, lekker anoniem vanaf een bureaustoel of de bank maar als er een actie op touw wordt gezet om bijvoorbeeld op een zondag de bewuste dijk(en) compleet vol te zetten met motoren dan mag je blij zijn als je 100 meter vol krijgt.

Ik weet niet wat het is, lui, ongeïnteresseerd, passief of gewoon bang maar we zijn veel te soft en bang.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het niet doen wel?

VFRikus

Dat hoor je mij niet zeggen, ben alleen niet zo van "op de barricades!". Levert zo zelden iets op. Maargoed inderdaad, niet geschoten altijd mis. Daarom ook gewoon netjes getekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...