Ga naar inhoud

Blijven rijden op de dijken met je VFR


V FRed S
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik zou zeggen, Motorforum mega motor meeting houden op de desbetreffende dijk.... Daar komt wel zat volk op af om een noemenswaardige aktie te houden.

 

Heb hem ook getekend... Blijf het bizar vinden dat bepaalde mensen kennelijk van mening zijn dat de dijkweg waaraan zij zijn gaan wonen een soort privé weg is waar zij een soort alleenrecht voor hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, hoor ze vinden het geen privéweg. Motoren zijn gewoon vervelend. Stinkende en walmende diesel en benzine auto's van weleer die daar op zondag willen toeren zijn nog gewoon welkom. Daar heb je tenminste geen last van, in tegenstelling tot die a-sociaal rijdende motoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort mensen hebben per definitie last van andere mensen die wel hobby's of plezier hebben in het leven.

Zelf hebben ze geen hobby's dus gunnen ze dat ook een ander niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wel heel generaliserend.. wellicht wonen er ook motorliefhebbers maar zijn ze die teringherrie gewoon zat?

of zijn ze zelf bijna van de sokken gereden door zij die denken dat ze op een circuit zijn?? :scratchchin:

 

gewoon handhaven zou de beste oplossing zijn maar dat schijnt niet te kunnen in ons land.. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon gedragen zou al een boel schelen in gewoon handhaven...

 

Ik kan enorm genieten van het gekrijs van een vtec, het gesnerp van een goed getunede tweetakt of een vette v-twin. En zelfs de lucht van een met castrol ttx gesmeerde scootâh!

Maar daar is tegenwoordig niet zoveel ruimte meer voor. Helaas. En dus pas ik me aan. Nu die dijkbewoners nog enige tolerantie bijbrengen.

 

En natuurlijk heb ik de petitie getekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wel heel generaliserend.. wellicht wonen er ook motorliefhebbers maar zijn ze die teringherrie gewoon zat?

of zijn ze zelf bijna van de sokken gereden door zij die denken dat ze op een circuit zijn?? :scratchchin:

 

gewoon handhaven zou de beste oplossing zijn maar dat schijnt niet te kunnen in ons land.. :ninja:

Oké heb je misschien een punt, ik wil zelf ook wel eens hard over een dijkweg gaan, maar pas bij het passeren van fietsen en voetgangers altijd mijn snelheid drastisch aan.

Dus heeft er iemand dan last van als ik boven de max van 60km/h rijd?

 

Door nu maar alle motoren te weren zijn ze pas echt aan het generaliseren.

Wat ik bedoel is dat je aan een openbare weg bent gaan wonen, als je 't dan niet eens bent met het feit dat andere mensen ook van dat mooie plekje willen genieten is dat meer het probleem van die personen, dat wordt nu maar verlegd naar de weggebruikers.

Het is ook niet zo dat er daar nooit gehandhaafd wordt, al meerdere malen voorbij gekomen op tv, blijkbaar valt 't met de overtredingen /onveilige situaties wel mee anders kreeg het wel meer prioriteit bij politie. En speelt men het nu via gemeentes.

 

Ik vind het allemaal een beetje kinderachtig, vandaar mijn generaliserende opmerkingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handhaven zou inderdaad het beste zijn, maar als je ziet hoeveel idioten er op de weg zitten in zowel auto's als op motoren is dat gewoonweg niet te doen. Steeds minder mensen beseffen dat ze met een potentieel dodelijk wapen op pad zijn waar ze zelf totaal niet de volledige controle over hebben.

Ik snap goed de ergernis van bewoners, zal ik ook niet tegenspreken. Maar dat je een deel van de openbare weg voor een grote groep gebruikers afsluit op die gronden, dat klopt niet in mijn ogen.

Het is nu eenmaal zo dat het geven en nemen is in het leven en dat we er vanuit moeten kunnen gaan dat een ieder zich een beetje gedraagt in het verkeer.

Maar misschien is dat tegenwoordig ijdele hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort maar een leuke Westfield, met open uitlaten uiteraard, kopen en lekker de Lekdijk over raggen! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...