Ga naar inhoud

Crossrunner blog


crossrunner
 Delen

Aanbevolen berichten

Ziet er lekker fris uit, zwart is ook een veel betere basis dan grijs dus ik snap niet waarom ze steeds bij de latere modellen uiteindelijk toch voor zwart gaan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi geworden. De voetsteunen vallen visueel mooi weg tegen zwarte achtergrond en de kleur in de voorkant brengt de motor tot leven. En toch is het geheel meer in balans en rustiger dan voor de metamorfose. Een VFRaai geheel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij de montage het boutje van de topkuip laten vallen. Dit was het laatste kuipdeel en waar valt zo'n boutje dan heen? Natuurlijk weer onder de tank :bugerit: .

Ik had geen zin om alles weer los te halen en ben naar de motoport gereden maar helaas speciaal boutje en niet op voorraad.

Nu was het tijd om net als Ray creatief te worden :P .

Ik heb voor mijn werk een endoscoop ter beschikking en ben hiermee gaan zoeken en zag hem liggen naast de snorkel.

 

post-6874-0-25832200-1518890825_thumb.jpg

 

post-6874-0-71049800-1518890853_thumb.jpg

 

Hoe krijg je zo'n schroefje daar weg :? .

Aha ik heb nog wat neodiummagneetjes liggen van de philips sonicare tandenborstel. Ik heb dit magneetje op een baboestokje geplakt en succes. :pompom: .

 

post-6874-0-52785900-1518891206_thumb.jpg

 

 

 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie oplossing, soms raak je ze echt even kwijt!

 

(Maar een magneet pen is wel een stukje gereedschap wat je moet hebben liggen.

Ook bij de 'action' te krijgen voor een klein prijsje.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi Arthur!

Het rode is erg goed gelukt en frist de voorkant mooi op. Aanrader hoor.

Zwarte voorvork is prima zo.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest gisteren nog heel erg wennen aan de nieuwe look

Misschien ben ik dan te kritisch.

Vanochtend trok ik echter de garagedeur open en had gelijk een smile op mijn gezicht.

Ja het is toch de look die voor ogen had.☺

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt het dan niet heel kwetsbaar?

Ik neem aan dat die plasticote toch wat zacht is en als je dan een normale lak erover doet dan is mijn logische redenering dat de gewone lak gaat barsten en daarna loslaat.

Ben wel benieuwd naar het extra rood. Niet twijfels gehad om ook achter wat rood terug te laten komen voor de balans?

Ik heb nog eens naar de foto's zitten kijken.

Zou het ook mooi staan om de hugger in het rood te spuiten? Dan krijg je een balans tussen het voor en achterspatbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...