Jump to content

RVS Stuurgewichten V-tec

A-Viffertje
 Share

Recommended Posts

Forumleden,

Voor mijn VFR-800 V-tec heb ik RVS stuurgewichten laten fabriceren.

Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie hier ook animo voor?

De prijzen zijn geschat op ongeveer een euro of 50 per set maar dat hangt helemaal af van de hoeveelheid afname volgens de leverancier.

Ik weet niet of deze ook op de gewone FI passen of alleen de V-tec

Voor meer info kunnen jullie altijd contact opnemen met mij.

Even hier de geïnteresseerde:

- Yscoboer

- 748cc

-

Zie hier een aantal foto's

post-6875-0-30271600-1517513458_thumb.jpg

post-6875-0-85954500-1517513468_thumb.jpg

Edited by A-Viffertje

Bij welk productie aantal heeft echt nut waardoor de prijs gaat zakken? 50 euro voor RVS gewichtjes is veel geld vind ik persoonlijk. Al zijn de RVS gewichtjes wel mooi. Zou er bijna op het werk een paar laten maken.

Op zich wel belangstelling. Ze zijn wel mooi zo.

Net zoals RoelNL is het wel handig om te weten wanneer het interessant wordt qua aantal en prijs.

Het is schijnbaar een moeilijk gebeuren door het halvemaantje wat erin zit en t is wel echt zwaar rvs. Die originele wegen er niets bij.

Ik snap dat het veel geld is maar het oog wilt ook wat. :yahoo:

Ik heb mijn motor in de stalling maar ik zal binnenkort wel een foto'tje in actie posten hoe het eruit ziet op de motor.

Is het RVS 316?

Ik neem aan dat de de de stuurgewichtjes op de draaibank gemaakt worden en daarna om het halvemaantje te maken verplaatst worden naar een freesbank?

Tegenwoordig heb je ook draaibanken die dergelijke freesbewerkingen ook kunnen in dezelfde opspanning.

Tegenwoordig heb je ook draaibanken die dergelijke freesbewerkingen ook kunnen in dezelfde opspanning.

Nou, die zijn er wel iets langer dan alleen tegenwoordig. Die waren er al in de jaren vijftig, alleen toen nog niet CNC gestuurd.

Even een paar beginners vragen: zitten er standaard ook al gewichten op? Zo ja, zijn die niet zwaar genoeg? Zo nee, wat is het nut hiervan en wordt je stuur niet breder?

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...