A-Viffertje Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 (edited) Forumleden, Voor mijn VFR-800 V-tec heb ik RVS stuurgewichten laten fabriceren. Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie hier ook animo voor? De prijzen zijn geschat op ongeveer een euro of 50 per set maar dat hangt helemaal af van de hoeveelheid afname volgens de leverancier. Ik weet niet of deze ook op de gewone FI passen of alleen de V-tec Voor meer info kunnen jullie altijd contact opnemen met mij. Even hier de geïnteresseerde: - Yscoboer - 748cc - Zie hier een aantal foto's Edited February 13, 2018 by A-Viffertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morango Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Heb het even opgezocht: volgens CSMNL zijn de partnrs identiek voor de VFR800FI en de VFR800VTEC Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Sterker nog, ze zijn exact hetzelfde voor verreweg de meeste Honda's vanaf begin jaren negentig.In elk geval alle CBR-modellen en de VTR-modellen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yscoboer Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Belangstelling Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Viffertje Posted February 2, 2018 Author Share Posted February 2, 2018 Ysco je staat genoteerd. Op mn lijstje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelNL Posted February 6, 2018 Share Posted February 6, 2018 Bij welk productie aantal heeft echt nut waardoor de prijs gaat zakken? 50 euro voor RVS gewichtjes is veel geld vind ik persoonlijk. Al zijn de RVS gewichtjes wel mooi. Zou er bijna op het werk een paar laten maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Case Posted February 6, 2018 Share Posted February 6, 2018 Op zich wel belangstelling. Ze zijn wel mooi zo. Net zoals RoelNL is het wel handig om te weten wanneer het interessant wordt qua aantal en prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Viffertje Posted February 8, 2018 Author Share Posted February 8, 2018 Bij een afname van 10 stuks of meer. Kunnen ze voor 50 euro gemaakt worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Viffertje Posted February 8, 2018 Author Share Posted February 8, 2018 Het is schijnbaar een moeilijk gebeuren door het halvemaantje wat erin zit en t is wel echt zwaar rvs. Die originele wegen er niets bij. Ik snap dat het veel geld is maar het oog wilt ook wat. Ik heb mijn motor in de stalling maar ik zal binnenkort wel een foto'tje in actie posten hoe het eruit ziet op de motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Belanstelling voor mijn VTR1000-SP2. Benieuwd naar"gemonteerd" fotos Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelNL Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 Is het RVS 316? Ik neem aan dat de de de stuurgewichtjes op de draaibank gemaakt worden en daarna om het halvemaantje te maken verplaatst worden naar een freesbank? Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Viffertje Posted February 9, 2018 Author Share Posted February 9, 2018 Dat zou ik even moeten opvragen bij de persoon waar ik het heb laten maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 Tegenwoordig heb je ook draaibanken die dergelijke freesbewerkingen ook kunnen in dezelfde opspanning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted February 10, 2018 Share Posted February 10, 2018 Tegenwoordig heb je ook draaibanken die dergelijke freesbewerkingen ook kunnen in dezelfde opspanning. Nou, die zijn er wel iets langer dan alleen tegenwoordig. Die waren er al in de jaren vijftig, alleen toen nog niet CNC gestuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berndw Posted February 10, 2018 Share Posted February 10, 2018 Even een paar beginners vragen: zitten er standaard ook al gewichten op? Zo ja, zijn die niet zwaar genoeg? Zo nee, wat is het nut hiervan en wordt je stuur niet breder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts