Ga naar inhoud

RVS Stuurgewichten V-tec


A-Viffertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Er zitten standaard al gewichten op ja maar de RVS zijn iets zwaarder dus nog iets meer demping en ze zijn mooier, als is dat een smaak kwestie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk dat er niet veel animo voor de rvs gewichten zijn. Ik heb momenteel hier 2 geïnteresseerden. Zelf heb ik nog 2 anderen die er ook wel interesse voor hebben wat uit komt op een totaal van 4 setjes. Ik stel nu dus een deadline tot maandag 26 februari. Dan ga ik voor alle geïnteresseerden kijken wat ik voor ze kan doen, en bespreek dat met de maker van deze gewichten wat hij kan doen op het gebied van de prijs (niet geheel onbelangrijk). Een update hiervan plaats ik dan ook hier in het topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vermoeden had ik al een beetje. En dat schreef ik ook al. Maar het is iets waar ik zelf niet veel invloed op heb. Ik heb de persoon waar ik hem heb laten maken al een bericht gestuurd en hij gaat kijken wat hij voor mij kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, ik heb al een mailtje de deur uit gedaan hoop morgen of overmorgen meer te weten. En mocht het op niets uitkomen haal ik gewoon de stekker eruit.

Er werd mij namelijk gevraagd of ik meerdere personen ken die dit ook zou willen hebben, zodoende heb ik dus hier een bericht gepost. Zelf heb ik er weinig verstand van

hoelang het duurt voor het maken van deze gewichten. Ik denk trouwens komende maandag of dinsdag de gewichten te monteren dan zal ik hier of anders elders in op het forum de foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan hoe ze gemaakt zijn, met de hand of CNC.

Uitgaande van een CNC draaibank die ook meteen de freesbewerking kan doen dan schat ik een half uur tot 3 kwartier programeren, een goed half uur insteltijd en een minuut of 5 bewerken.

Voor 1 set via de officiële weg kan je normaal best een dikke €100 kwijt zijn waar je bij 100 stuks voor een tientje klaar kan zijn omdat de programmeer- en instelkosten over een hele serie verdeeld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik me van bewust maar als je iets mooiers wilt hebben dan is het denk ik logisch dat je dan er wat meer van kan uitgeven?

t' is persoonlijk natuurlijk. En t is custom made er zullen niet veel mensen zijn die ze hebben.

Daarom de laatste kick en daarna ga ik het topic sluiten omdat het te duur schijn te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...