Bazz Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 misschien nog even wachten tot na de motorbeurs? dan begint het bij een hoop alweer te kriebelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Viffertje Posted February 25, 2018 Author Share Posted February 25, 2018 Nou het is niet wat ik dacht dat het zou worden. Morgen sluit ik het topic en hou ik het wat dit betreft voor gezien. Ik heb in totaal 5-6 mensen die eventueel interesse hebben maar dat is alles. De maker ervan kan ze niet voor 50 euro per set aanbieden. Iedereen die hier interesse had heb ik een pb gestuurd en ik wacht af op de uitkomst ervan hoeveel er akkoord gaan. Helaas en sorry jongens.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Viffertje Posted February 25, 2018 Author Share Posted February 25, 2018 Voor de mensen die benieuwd zijn ik zal ze monteren en kom waarschijnlijk met de VFR met gemonteerde gewichten op de sleuteldag in Delft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts