Ga naar inhoud

Sleutel- en ontmoetingsdag 3 maart 2018


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Niets te sleutelen (hoop ik) maar kom zeker voor de meet/meat and greet.

:bugerit: Wel iets te sleutelen!! Maar of dat iets voor de sleuteldag is ?

 

Vandaag de klepspeling gecontroleerd. Achterste cilinders keurig binnen tolerantie.

Voorste cilinders dus niet. klepspeling moet gesteld worden. Is na 66.000 km misschien niet heel vreemd en ik sluit niet uit dat er nog nooit naar gekeken was.

 

Klepspeling controleren durfde ik nog wel zelf te doen.

Maar voor de volgende stap kan ik wel hulp gebruiken. Next level waar deze amateur niet goed zelf aan durft te beginnen. Maar of dat iets voor de sleuteldag is ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een moeilijk klusje om de contactpunten van het knipperlicht schakelaartje proper te maken? Blijft soms hangen bij koud of vochtig weer. Iets speciaals nog meenemen buiten gereedschap om? Mss dat iemand er handig in is en mij kan instrueren. Thnx.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bugerit: Wel iets te sleutelen!! Maar of dat iets voor de sleuteldag is ?

 

Vandaag de klepspeling gecontroleerd. Achterste cilinders keurig binnen tolerantie.

Voorste cilinders dus niet. klepspeling moet gesteld worden. Is na 66.000 km misschien niet heel vreemd en ik sluit niet uit dat er nog nooit naar gekeken was.

 

Klepspeling controleren durfde ik nog wel zelf te doen.

Maar voor de volgende stap kan ik wel hulp gebruiken. Next level waar deze amateur niet goed zelf aan durft te beginnen. Maar of dat iets voor de sleuteldag is ??

 

 

Als je de motor op een aanhanger meeneemt, is het te doen. Afkoelen van een warme motor duurt te lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het mooi weer is en er ligt geen pekel meer op de weg dan kom ik ook even kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de motor op een aanhanger meeneemt, is het te doen. Afkoelen van een warme motor duurt te lang.

Motor zal dan sowieso op transport moeten want hij ligt open. Ga hem niet eerst weer opbouwen. ^_^

 

Ik houd het zeker nog open als optie. Al is het niet echt naast de deur :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het wel gaat doen, neem ik wel momentsleutels e.d. mee. En de beruchte actioncam voor een timelapse van de actie.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een moeilijk klusje om de contactpunten van het knipperlicht schakelaartje proper te maken? Blijft soms hangen bij koud of vochtig weer. Iets speciaals nog meenemen buiten gereedschap om? Mss dat iemand er handig in is en mij kan instrueren. Thnx.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik ben er zelf niet maar dat moet de moeite niet zijn en de kennis is er vast ook wel.

Er zijn veel grotere klussen gedaan op een sleutel dag.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een moeilijk klusje om de contactpunten van het knipperlicht schakelaartje proper te maken? Blijft soms hangen bij koud of vochtig weer. Iets speciaals nog meenemen buiten gereedschap om? Mss dat iemand er handig in is en mij kan instrueren. Thnx.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Niet moeilijk. Heb ik bij de mijne ook al een keer gedaan. Ik ben er ook dus kan je wel helpen.

En er zijn ongetwijfeld meer mensen die je kunnen helpen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens je avatar heb je een fi en geen Vtec......

 

Ik heb beiden, van de FI is het makkelijk, voor de Vtec heb ik dit nog niet gedaan, maar zag er niet gemakkelijk uit op youtube[emoji28]

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...