Ga naar inhoud

gps workshops tijdens motorbeurs Utrecht


 Delen

Aanbevolen berichten

Ter info:
Ook dit jaar mag ik weer enkele workshops verzorgen tijdens de motorbeurs Utrecht. Zowel voor Garmin als TomTom, met als thema 'routeplannen 2.0'.
Vooral bedoeld om te demonstreren dat er interessante alternatieven zijn voor Basecamp en Tyre,. En dan vooral MyDrive, Routeyou.com en MRA.
Op do en vr, in de sleutelsaloon in Hal 8; aanvang 11.00 en 14.00
Hoop dat het even gezellig en druk is als voorgaande jaren. Aanmelden is niet nodig; wel alvast de tip: als je wilt kunnen zitten: kom op tijd! ;)
Dit jaar is TomTom zo vriendelijk mijn kosten te dekken; deelname is daarmee gratis.
Van harte welkom!

 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Dan gaan we elkaar zeker ontmoeten en begroeten (als daar ruimte voor is). Bedankt voor de reactie.

Moeten we nog rekening houden met de introductie van de TomTom Rider 675? (Ik verzin maar wat. Mijn belangstelling lijkt uit te gaan naar TomTom). Of is hetzelfde van toepassing als in je bericht op je website in 2018? (Als jij het weet en mag communiceren, dan deel je dat vanzelf).

 

Edit: Ik heb nog wat aanvullende info op je website gelezen, ook in antwoord op een ingezonden vraag. Iemand anders stelde jou dezelfde vraag.

Jouw antwoord was:

QUOTE

MrGPS schreef:

Dat is altijd afwachten en maakt men over het algemeen pas op het laatste moment bekend. Als ik echter moet inschatten verwacht ik voor 2019 weinig nieuws. Zeker weten doe ik dat echter niet.

UNQUOTE

aangepast door Aficior
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op ‎19‎-‎2‎-‎2018 om 20:26, MrGPS zei:
Ter info:
 
Ook dit jaar mag ik weer enkele workshops verzorgen tijdens de motorbeurs Utrecht. Zowel voor Garmin als TomTom, met als thema 'routeplannen 2.0'.
 
Vooral bedoeld om te demonstreren dat er interessante alternatieven zijn voor Basecamp en Tyre,. En dan vooral MyDrive, Routeyou.com en MRA.
 
Op do en vr, in de sleutelsaloon in Hal 8; aanvang 11.00 en 14.00
 
Hoop dat het even gezellig en druk is als voorgaande jaren. Aanmelden is niet nodig; wel alvast de tip: als je wilt kunnen zitten: kom op tijd! ;)
 
Dit jaar is TomTom zo vriendelijk mijn kosten te dekken; deelname is daarmee gratis.
 
Van harte welkom!
 

 

Hoi Hans ,als ik op jou website kijk heb je het over actuele modellen waaronder de  tomtom rider 450 ,moet dit geen 550 zijn .dit staat bij je verhaal over de Motor beurs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cock

Het verhaal waar naar wordt verwezen is het verhaal van vorig jaar (2018) inderdaad.

Ik denk dat Hans geen tijd heeft gehad een nieuw verhaal op de website te plaatsen.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...