Ga naar inhoud

AUW!!


Tweeq
 Delen

Aanbevolen berichten

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb maar wilde het toch even kwijt.

 

Helaas ben ik van de categorie, motorrijder die nog moet vallen, overgezet naar motorrijder die reeds gevallen is.

Gisteren rond 16:30 op een gelijkwaardige kruising door een auto van links NET niet geraakt. Jammer genoeg resulteerde mijn noodstop in een schuiver.

 

Jullie raden het al, rechterkuip en topkuip in de poeier en motorpak aan rafels. (ZOOOO blij dat ik een pak aanhad)

 

Gelukkig zelf niks fysieks aan over gehouden op een pijnlijke heup, ellenboog en schouder na.

 

Nu nog de verzekeringskwestie afhandelen, hopelijk is de tegenpartij aansprakelijk en valt het niet onder eenzijdig ongeval.

 

Hebben jullie nog schadeherstelbedrijven met een goede naam in noord-holland.

 

 

Greetz Tweeq/Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vallen door geen voorrang verleend te krijgen behoort niet tot eenzijdig ongeluk. Heb je rechtsbijstand? Ik heb nog een zadel en Rechterkuip liggen, wel grijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is flink balen en ik hoop voor je dat je rechtsbijstand hebt want verzekeringen keren niet graag uit en zonder schade aan het voertuig van de tegenpartij is het lastig bewijzen dat je je verremt hebt door zijn/haar toedoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen man! Gelukkig heb je zelf niets dankzij je pak. Ik heb ooit ook weleens schade gehad zonder dat de ander mij raakte. Verzekering van tegenpartij heeft uiteindelijk ook betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst sterkte en beterschap.
We hebben het (bijna) allemaal wel eens meegemaakt.......

Maar met schadeherstel kan ik je prima helpen. Wij doen dat meerdere keren per maand, vooral met Japanse motoren (al ben ik nu helaas met een BMW bezig).
Al het herstel gebeurt in overleg met originele Honda parts, of met imitatiecomponenten, zowel nieuw als gebruikt. Wat voor jou beter is.
indien de verzekering het transport naar Purmerend niet dekt wil ik hem ook wel komen ophalen, dat is geen probleem.

Ook de opmaak van het schadetaxatierapport kunnen we voor je regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst sterkte en beterschap.

We hebben het (bijna) allemaal wel eens meegemaakt.......

 

Maar met schadeherstel kan ik je prima helpen. Wij doen dat meerdere keren per maand, vooral met Japanse motoren (al ben ik nu helaas met een BMW bezig).

Al het herstel gebeurt in overleg met originele Honda parts, of met imitatiecomponenten, zowel nieuw als gebruikt. Wat voor jou beter is.

indien de verzekering het transport naar Purmerend niet dekt wil ik hem ook wel komen ophalen, dat is geen probleem.

 

Ook de opmaak van het schadetaxatierapport kunnen we voor je regelen.

 

Heey AFS,

 

Gelukkig is het voornamelijk cosmetische schade en lijkt het frame etc. nog redelijk in tact.

Ben zelf nog naar huis gereden nadat ik alle losse onderdelen eraf had gehaald en in mijn rugzak had gedaan.

 

Het lijkt erop dat het de rechter en topkuip wat herstel nodig heeft, scheurtjes, en afgebroken stukjes en het knipperlichthuis. Daarnaast de vele "schaafwonden aan de kappen die dus een spuitbeurtje nodig zullen hebben.

 

Als ik tijd heb en het jou schikt kan ik zaterdag even langskomen voor een quickreview en misschien een schatting van de kosten?

 

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb maar wilde het toch even kwijt.

 

Helaas ben ik van de categorie, motorrijder die nog moet vallen, overgezet naar motorrijder die reeds gevallen is.

Gisteren rond 16:30 op een gelijkwaardige kruising door een auto van links NET niet geraakt. Jammer genoeg resulteerde mijn noodstop in een schuiver.

 

Jullie raden het al, rechterkuip en topkuip in de poeier en motorpak aan rafels. (ZOOOO blij dat ik een pak aanhad)

 

Gelukkig zelf niks fysieks aan over gehouden op een pijnlijke heup, ellenboog en schouder na.

 

Nu nog de verzekeringskwestie afhandelen, hopelijk is de tegenpartij aansprakelijk en valt het niet onder eenzijdig ongeval.

 

Hebben jullie nog schadeherstelbedrijven met een goede naam in noord-holland.

 

 

Greetz Tweeq/Tom

 

Robbert van Zoggel heeft misschien wat voor je.

 

rvzmotors@gmail.com

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...