Ga naar inhoud

Sleuteldag Gasselternijveen 28 april 2018


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Na een onderbreking van twee jaar stel ik mijn werkplaats en Theo de sputterpan weer ter beschikking voor een gezellige sleutel / ontmoet dag in Gasselternijveen.

 

Adres: Hoofdstraat 169 9514 BD

 

Aangezien er in die twee jaar zich hier veel nieuwe forum/club leden hebben aangemeld wil ik even kort uitleggen wat de reden van die onderbreking was.
In 2016 werd er bij mijn vrouw, Joke, een paar dagen voor de geplande sleuteldag, longkanker vastgesteld waaraan zij na een ziekbed van 14 maanden vorig jaar op 27 juni is overleden.
In de tussentijd is de sleuteldag over genomen door Vroembert, maar wetende dat hij er eigenlijk niet echt de ruimte en de faciliteiten voor heeft begon bij mij eind 2017 het idee te ontstaan,

om de dag weer in Gasselternijveen te gaan organiseren. Na contact met het bestuur van de VFROC en Vroembert heb ik besloten om het weer op te pakken.

Een en ander zal dan plaats vinden op zaterdag 28 april vanaf 's morgens 9.00 tot 17.00 uur

post-1266-0-20850100-1521577365_thumb.jpg

Graag even aan melden met vermelding wat je zou willen doen.
Indien mogelijk wat gereedschap mee nemen, ondanks dat ik redelijk voorzien ben is dit niet voldoende voor een groep sleuteaars.
Motorolie (Kroon Expulsa RR 10W40) voor de VFR heb ik beperkt op voorraad, koelvloeistof en remvloeistof ruimschoots.
Afgewerkte vloeistoffen kunnen bij mij achtergelaten worden en worden verantwoord afgevoerd. Belangrijk: ten allen tijde mij vragen welk afval waar in moet.
In verband met de catering is het gewenst om je aan te melden. Mocht je in de lijst staan en uiteindelijk toch verhinderd zijn laat het dan even weten.

 

Hoewel de toegang gratis is wordt een kleine bijdrage om de kosten deels te dekken op prijs gesteld.

Aangezien ik naam badges maak is het voor de herkenbaarheid gewenst om naast je forumnaam ook je echte naam te vermelden.

 

VFRikus - Rikus
Ray - Ray
JWvV - Jan
Crosrunner - Arthur
Vroembert - Bert
VFRene - Rene
Eric - Eric

Boertjes - Jeroen
Niceman31 - Gerrit

Anton - Anton

Smuiger - Hans

Firefly - Jack

MDJ - Marco

Klein - Martijn

VFRek - Cor

V4 Rosso - Jeroen

Davie - Dave

Jochem - Jochem

Marten - Marten

Willem North - Willem

harrie - Harrie

748cc - Leon

Podde69 - Robin

Erik LWD - Erik

TieS - Matthijs

VFoRever - Bas

aangepast door VFRikus
  • Like 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je het weer oppakt Rikus.

Mijn doel is erbij te zijn maar wel onder voorbehoud want 19 t/m 22 april zit ik in het Sauerland om het buitenlandweekend voor te rijden en 23 t/m 27 april zit ik in Portugal.

Ja ik weet het, ik heb een zwaar leven :blush:

Als ik het redt dan wil ik wel olie en remvloeistof verversen maar ik weet pas vrijdagavond vooraf of het te doen is want het is toch weer 300km enkele reis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk Rikus !

 

Ik wil er dit jaar wel bij zijn.

 

Ik zit eraan te denken om mijn ketting te gaan vervangen en remblokken voor en achter, al heb ik eerlijk gezegd nog niet gekeken hoeveel vlees er nog opzit. Ook graag een olie wissel, de olie neem ik zelf wel mee.

 

Is het de bedoeling dat we zelf onderdelen meenemen? Op olie na.

 

Ook wil ik graag mijn motor gaan synchroniseren.

 

Ik weet niet of er voldoende tijd voor is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beperkt olie voor mezelf op voorraad, dus ook dat zal vooraf gereserveerd moeten worden. Andere onderdelen zal je zelf voor moeten zorgen.

Naam in real life is Roel ?

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal met plezier de motor aanslingeren en Gasselternijveen weer opzoeken. Sleutelen in de achtertuin is best gezellig, maar ik ben blij, dat het die 2 keer niet heeft geregend. En als ik nog ergens bij behulpzaam kan zijn, geef maar een seintje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beperkt olie voor mezelf op voorraad, dus ook dat zal vooraf gereserveerd moeten worden. Andere onderdelen zal je zelf voor moeten zorgen.

Naam in real life is Roel ?

VFRikus

 

Yes Roel inderdaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, natuurlijk komen we weer even neuzen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om weer bij je te gast te mogen zijn Rikus. Voelt toch een beetje als thuis komen. (Met alle dank en respect aan VRoembert voor de tuinsessies).

 

Ik ben er graag weer bij! Dus mij mag je noteren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je het weer oppakt ,weet nog niet of ik kom ,tegen die tijd zal het exacte Adres er ook bij staan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...