Ga naar inhoud

GOEDKOPEN ONDERDELEN.


Jeffrey1992
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb even een tip voor de mensen die interresen hebben je kunt via Wish (dat is een soort ali express)

Goedkoop onderdelen halen voor je honda.

Zoals een ruit. Getint of normaal 15,-

Spanningsregelaar. 35,-

Rem of koppelingshendel ook maar 15,-

Ik zou zeggen bij interesse kijk daar gewoon even rond er is veel meer te koop filters remblokken enz.

Het scheelt een hoop geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en scheelt een hoop kwaliteit...

Onderdelen waar je motor door stil kan komen te staan of je veiligheid kam verminderen heel hard in China liggen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat iedereen die hier zit, de weg naar goedkope Chinese onderdelen wel weet te vinden. Ofwel Ali of Wish of een andere partij. Wie dat wil moet dat lekker doen en wie daar niets mee heeft, laat het links liggen.

Ik denk dat we moeten proberen om te zorgen dat er hier geen discussie welles/nietes ontstaat.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf heb al aardig wat besteld via Wish. Niet alleen voor de motor maar ook gewoon gadgets.
Hetzelfde spul ligt hier ook in de winkels maar dan ongelooflijk veel duurder.

 

Mijn zwager heeft zojuist nog 3 DB killers besteld voor 3 euro per stuk inclusief verzenden bij Wish voor zijn laser uitlaat.

Dezelfde liggen hier in NLD voor €50,- per stuk...........en nee dat is niet overdreven.

 

Waar denk je dat al die onderdelen vandaan komen..........niet alles komt uit Japan en Duitsland.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shenzhen en Guangzhou worden immers niets voor niets de werkplaats van de wereld genoemd. Maar uiteraard moet men wel waken voor de kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook zeker niet mijn bedoeling geweest om hier een discussie te starte of het nu wel of niet goed is.

Maar er zullen hier zat ouderen op zitten die niet zo veel met het internet doen.

En daar was de tip voor bedoeld.

Ik heb onlangs een kuipruit gekocht zwart voor op de vfr nou 15,- terwijl ze in nl 85 of meer kosten. Dat scheeld gewoon genoeg om even te delen dacht ik zo.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip hoor. Ik kende wish al, maar niet voor motoronderedelen. En zoals je zegt. Producten geproduceerd in een bepaald land afzeiken kan iederereen, lekker makkelijk. Maar eens kijken of het wat is.

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

niet alles wat uit China komt is slecht.

Natuurlijk je hebt er altijd wel prul tussen zitten. Maar je moet ook reëel zijn tegenwoordig komt alles vanuit die hoek.

Ik werk zelf als monteur bij een Mercedes-Bens dealer garage. En echt 90% van de onderdelen is made in China of Taiwan Korea of Polen. (En ja het staat er gewoon op)

En je betaald gewoon de hoofd prijs omdat er een ster op staat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortschrijdend inzicht. Veel mensen hebben een wereldbeeld dat niet overeenstemt met het beeld van de werkelijke wereld. Maar er kan nog steeds troep worden geproduceerd in verschillende landen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb voor iets van 15 euro (of was het 12? :-) ) een helder ruitje voor mijn SP gekocht. Time will tell, anderen VTR rijders zijn er tevreden over.

Dat je hier "China" spullen voor meer kunt kopen is niet erg als je het NU wilt hebben ipv een week of zo wachten.

aangepast door 748cc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met China-spul is niet de kwaliteit of de prijs, maar de betrouwbaarheid.
Ik heb jarenlang ervaring (in een andere branche, maar ook beperkt in deze branche) met de import uit China.
Een daar besteld product (rechtstreeks bij de fabrikant) kan de ene zending prima zijn, en de volgende zending mag meteen naar het oud ijzer.
Ze veranderen daar zonder te melden gewoon van toeleverancier van ruwmateriaal, of gebruiken gewoon andere onderdelen die ze nog hebben liggen zonder dat jij als klant daar iets van weet.
Als je dan samples uit elke zending test, dan zitten er zelfs verschillen in die ene zending.....

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met China-spul is niet de kwaliteit of de prijs, maar de betrouwbaarheid.

 

Beetje hetzelfde als met BMW dus...... :schater:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...