Ga naar inhoud

Herstelproject VFR 800FI: Aiko


MauritsVM
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben jij er ook zo eentje die eerst de gebruiksaanwijzing leest voordat hij de IKEA-kast in elkaar zet? :schater:

Nee want ik koop niets bij die ballentent (als je het spul vervoerd hebt dan ben je je leven lang IKEA zat).

Maar als ik iets ga doen waarvan ik niet weet hoe en wat dan zorg ik wel eerst dat ik het duidelijk heb voor ik eraan begin.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig ben ik net terug uit Zweden, en heb daar een vintage IKEA-kast uit de jaren zestig gekocht.
Die kast kost hier in goede staat meer dan 1000 Euro (als je ze al kan vinden), en ik kocht hem daar voor nog geen 200 Euro (omgerekend).

Wij zijn fan van Zweden, en van veel IKEA-spul (vooral het oude werk).
Een betere prijs/kwaliteitsverhouding kan je niet snel vinden.

Als IKEA-bezorger ben je het inderdaad snel zat, die pakketten zijn behoorlijk zwaar.....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor m'n remklauwen van m'n auto laatst verf van VHT gebruikt dat is echt super spul, en een veel handigere spuitkop dan bij motip.

Je moet 't alleen wel op een bedrijfsnaam bestellen want ze leveren niet aan particulieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Mijn mini projectje is tot een einde gekomen. 

Ik ben toch te lang om comfortabel lange ritten te maken. 

 

Ik heb hem op dit moment op marktplaats en in het "te koop aangeboden" topic.

Bedankt voor de hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan gooien we hier maar een :slotje5: op, succes met het vinden van een beter passend model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...