Ga naar inhoud

Hyperpro voor veren


HabVen
 Delen

Aanbevolen berichten

Vorige week, tijdens de 12.000 km beurt de standaard voorveren laten vervangen door hyperpro voorveren (alleen de springs) voor de achterveer is er (nog) geen hyperpro veer. Een wereld van verschil kan ik zeggen.

O ja ook maar 2 nieuwe Bridgestone T31 laten monteren ipv de standaard gemonteerde A40's van Bridgestone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar.
Ik heb achter ook een paarse veer.

Alles in kortere uitvoering, zodat ik bij de grond kan , met mn korte pootjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de voorveren, heel ander veergedrag

De bandjes zijn weer lekker rond, dat merk je ook wel, maar het veergedrag is wel heel veel anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb recent een Hyperpro achterveer en schokbreker gekocht voor mn 800 op een sloperij.

Zal m toch es gaan steken en voor erbij bestellen als ik t zo lees

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Als je oude veren in je veerpoten vervangt voor nieuwe hyperpro veren, is het dan verstandig om gelijk glijbussen, keerringen en stofkappen preventief te vernieuwen bij een 2002 VTEC met ~50k gelopen? Of is dit roomser dan de paus en vervang je de glijbussen alleen indien ze optische slijtage vertonen? Momenteel is de voorvork lekvrij, maar heb geen idee hoe lang de keerringen en stofkappen normaliter meegaan. Wat zouden jullie doen?

aangepast door VFR Jonges
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Vandaag bij onze gemeenschappelijke vriend Paul langsgeweest. Voorkant is beter, dan ooit. Beleving in bochten ook strakker/zekerder/preciezer.Β 

Alles gedemonteerd, wat nodig vervangen en na montage secuur afgesteld tezamen met de nog originele achterveer/demper. Significante verbetering! Money well spent.Β 

20190118_191428-COLLAGE.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij vorig jaar niet gelukt is door tijdgebrek is er nu wel van gekomen ,de achterschokbreker een Wilbers gedemonteerd ,zodat ik hem straks kan wegbrengen voor een service beurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 18-1-2019 om 19:31, VFR Jonges zei:

Vandaag bij onze gemeenschappelijke vriend Paul langsgeweest. Voorkant is beter, dan ooit. Beleving in bochten ook strakker/zekerder/preciezer.Β 

Alles gedemonteerd, wat nodig vervangen en na montage secuur afgesteld tezamen met de nog originele achterveer/demper. Significante verbetering! Money well spent.Β 

20190118_191428-COLLAGE.jpg

Wat kost zo'n geintje als ik vragen mag? Ben wellicht volgend jaar ook wel in de markt voor nieuwe vering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op β€Ž19β€Ž-β€Ž1β€Ž-β€Ž2019 om 14:04, Cock zei:

Wat mij vorig jaar niet gelukt is door tijdgebrek is er nu wel van gekomen ,de achterschokbreker een Wilbers gedemonteerd ,zodat ik hem straks kan wegbrengen voor een service beurt.

aha hier is mij reactie gebleven ,hier staat hij hellemaal verkeerd Bert .een WilbersΒ  in een Hyperpro topicΒ :nono:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja net als een schokbreker, wil het menselijk brein ook wel eens slijten.Β :P

Β 

Β 

waar had je deze post gehad willen hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen idee ,pleur maar weg ,de schokbreker zit er toch weer inπŸ˜‰

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...