Ga naar inhoud

Delkevic RVS bochten en collector


PeterVFR69
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag een nieuwe set Delkevic bochten en collector, voor mijn VFR800FI rc46, binnen gekregen. Super netjes en super compleet en besteld via www.uitlaatstore.nl welke in Velsen Noord zit.

Benieuwd naar de prestaties.

Nu nog hopen dat alle bouten en moeren van de oude een beetje los willen komen! [emoji6]

Iemand ervaring met dit merk?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruim van te voren de bouten en moeren goed inspuiten met wd40 of kruipolie. Lekker laten intrekken.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb vele sets Delkevics geleverd.

Mijn tip: monteer eerst alle delen los in elkaar voordat je probeert ze op de motor te zetten.
Ik heb het nu een paar keer meegemaakt dat ze de onderdelen verkeerd bestickerd hadden, en dus kwamen de verkeerde onderdelen op de verkeerde plaats.
Check dat eerst.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn motor ook die set zitten.
Het was niet allemaal even makkelijk, maar als je de tijd ervoor neemt moet het zeker lukken.

Vergeet niet overal de meegeleverde kit tussen te plaatsen. Door onduidelijkheid in de instructies was ik dat in eerste instantie wél vergeten, en ik kan je zeggen dat je dan een heel luid systeem hebt.

 

Mocht je er niet uit komen, laat het me maar weten, ik help graag.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt. Heeft inderdaad enige inspanning geëist en ben blij dat dit er op (eeh er onder) zit!!!! Pfff wat een bevalling!

Was het! Gelijk oliefilter en olie vervangen. Volgende word luchtfilter, achterrem en gaskabels!

 

4ccc72356756e715cd305960c0527fdf.jpg

 

a55768c51c14dcdfd23472e3af2a2ea0.jpg

 

76ed80b32d43177c0473fd148d38338d.jpg

 

980dae7c975a4ea7da309ec15460935b.jpg

aangepast door Arno71
Foto´s geordend
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit !!

 

Nog problemen tegen gekomen? How to..?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen genoeg! Bijna elk boutje en moertje die kon tegen werken, deed dat ook in alle toonaarden [emoji848]

Maar we geven nooit op en uiteindelijk is alles gewoon goed gekomen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

aangepast door JeFour
volledige voorafgaande post quoten hoeft niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen genoeg! Bijna elk boutje en moertje die kon tegen werken, deed dat ook in alle toonaarden [emoji848]

Maar we geven nooit op en uiteindelijk is alles gewoon goed gekomen!

 

Ja, dat soort dingen ken ik. En dan liefst op momenten dat je al weinig tijd hebt.....

 

Vooraf een paar dagen met echte kruipolie (geen WD40-meuk!) inweken scheelt enorm veel ellende (en tijd).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klopte met een lichte luchtsleutel (kinzo) op een zo licht mogelijke stand alles zo los zonder problemen bij m'n motor swap, en moet zeggen dat het originele spruitstuk ook zeker verre van gemakkelijk te monteren is, daar is ook wel wat moeite voor nodig

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klopte met een lichte luchtsleutel (kinzo) op een zo licht mogelijke stand alles zo los zonder problemen bij m'n motor swap, en moet zeggen dat het originele spruitstuk ook zeker verre van gemakkelijk te monteren is, daar is ook wel wat moeite voor nodig

Je komt eigenlijk een hand te kort en het zicht op het gebied is ook niet om over naar huis te schrijven [emoji16]

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

Mannen, mij collector/demper verbinding van mijn '98 VFR800Fi (de mijne is rood) is doorgerot. Ik heb een nieuwe set bochten en collector besteld bij BlackWidow UK en heb het nu in huis.  Aangezien jullie het reeds gedaan hebben ontvang ik graag zo veel mogelijk tips. Waarop extra te letten ? Kan ik de bouten v/d bochten met slagmoersleutel los kloppen of zijn ze zo vastgeroest dat ze dan afbreken ?  Heb ik speciaal gereedschap nodig ? Wat moet er allemaal af of zit er in de weg ? Kortom : Kom maar met de waslijst aan tips !!

 

Grt

Rob

VFR800F VFR 800 1998-2003 (RC46) Exhaust Collector Downpipes

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...