Ga naar inhoud

Electrisch schema VFR1200X 2016+


 Delen

Aanbevolen berichten

Heeft misschien iemand het electrische schema van een VFR1200 (X) van na 2016?

Ik wil de automatische afslag van de knipperlichten uitzetten. Ik weet dat de ABS sensor draden op de knipper module los moeten. Het makkelijkste is dit te doen dmv draad kleurcodes ipv alles los te peuteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die lastig te vinden zal zijn.

Zelf heb ik wel een WPHB gevonden als pdf maar nog geen complete en ook niet een heel erg fijne (onoverzichtelijk).

Ook geen idee voor welk bouwjaar het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mijn "service manual" voor de 1200F gekocht in de USA. Rond de 30€ met verzending in. Het betrof wel een fotokopie van het origineel, maar de kleurenschema's (o.a. bedrading) waren heel duidelijk.

Nadien vond ik deze ook in Pdf formaal op VFRD. Persoonlijk heb geen spijt van de aankoop. Uiteindelijk moet je bij een download alles nog uitprinten, eventueel inbinden en de printer hebben die A3 papier kan afdrukken.

 

Van de X heb ik echter ook niets gevonden. Enkel de service manual in Pdf file en die te koop wordt aangeboden voor ongeveer 10 pond (oa. Ebay) . Het is echter vrij onduidelijk welke productiejaren deze service manual gaat.

 

Edit: met een voorbeeld (kopie van Ebay). Ook duidelijk een scan.

 

s-l1600.jpg

aangepast door VFRFlanders
Link naar reactie
Delen op andere sites

na 2016...dat is wat lastig.

De schema's zijn na 2015 of na 2017

Er zijn naast 4 jaartallen ook ongeveer 7 verschillende voor alle windstreken van de wereld, maar ik denk dat ik de juiste heb. Voor 100% zekerheid heb ik je VIN nummer nodig.

 

Edit: Doordat de bestanden te groot zijn op hier te uploaden heeft Arno ze hieronder gezet :thumpup:

aangepast door JooST
Link naar reactie
Delen op andere sites

We transfer bestanden zijn maar 7 dagen beschikbaar, vandaar dat ik ze ff heb gedownload en als link (+ 2 screenshots) heb toegevoegd voor toekomstig gebruik:

 

Wiring Diagram VFR1200X after2015.pdf

 

post-3578-0-56786200-1532527867_thumb.jpg

 

 

Wiring Diagram VFR1200X after2017.pdf

post-3578-0-68834200-1532527879_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...