Ga naar inhoud

Vfr doet niets meer


 Delen

Aanbevolen berichten

2 weken geleden een Garmin Zumo 660 op mijn Vfr 800 uit 1999 geinstalleerd; gewoon via de originele kabel rechtstreeks op de accu.

Er was al reeds een Spyball alarm op geinstalleerd toen ik deze kocht en nooit problemen mee gehad.

Ik merkte dat de motor iets meer moeite had met starten en als je een paar keer achter elkaar gestart hebt dan startte die daarna niet meer.

Accu door de motorzaak nagekeken en goedbevonden. Ook werd de accu volgens hun goed opgeladen.

Vandaag naar Antwerpen gereden om iets af te geven en na het uitzetten en afgeven wilde ik de motor starten maar deed helemaal niets meer.

Ook aanduwen lukte niet. Als de motor m.b.v. startkabels met een auto gestart werd liep die weer, maar zogauw de kabels eraf werden gehaald viel de motor weer uit.

Ook op het display was dan niets meer te zien. En dat allemaal op de warmste dag van de week, met al je motorkleding aan, pfffh...

Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik hoor het graag van jullie.

Morgen de motor ophalen in Antwerpen en wegbrengen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zou denk ik wel kunnen Ray

Moet je een spanningsregelaar nieuw aanschaffen of zijn er ook goede gebruikte te koop? Of liever niet?

Hoe kan je zeker weten of het de spanningsregelaar is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De SR is een algemene kwaal van de pre VTEC VFR's dus ik zou een gebruikte afraden maar er zijn mensen die er 1 over hebben die ze als reserve gebruikt hebben.

Voor de rest even de zoekfunctie gebruiken want omdat het een bekend euvel is zijn er al topics vol over geschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een nieuwe kopen, ze zijn toch niet duur. En om problemen te voorkomen stekkers doorverbinden en solderen. Oh en een dikke koelplaat o.i.d. maken om de SR te koelen.

aangepast door RoelNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...