Ga naar inhoud

Garmin Express


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zie dat ik nog versie 6.5.1.0 draai. Update eigenlijk altijd als ik een melding krijg... vreemd

 

Roel,

 

Gebruik je soms PC-Tuneup van AVG?

 

Ik had bij versie controle van Express namelijk ook nog versie 6.5.1.0 en na de check (vanuit Express) heb ik de upgrade naar 6.7.2.0 uitgevoerd. Ging trouwesn probleemloos.

Daarna heb ik AVG even gedraaid en die kwam prompt met de melding dat de pc sneller zou kunnen door diverse achtergrond processen in "slaapstand" te zetten. (In de zogenaamde "slaapstand" wordt de processor minder belast. Zeggen ze....).

 

1 van die actieve processen was "Express" en ik weet nog dat ik de vorige Express versie ooit in "slaapstand" heb gezet.

 

Blijkbaar heeft die "slaapstand" als gevolg dat Express niet meer regelmatig kan/mag checken of er updates zijn.

 

Vermoed ik, denk ik, dus....

 

Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Roel,

 

Gebruik je soms PC-Tuneup van AVG?

 

Ik had bij versie controle van Express namelijk ook nog versie 6.5.1.0 en na de check (vanuit Express) heb ik de upgrade naar 6.7.2.0 uitgevoerd. Ging trouwesn probleemloos.

Daarna heb ik AVG even gedraaid en die kwam prompt met de melding dat de pc sneller zou kunnen door diverse achtergrond processen in "slaapstand" te zetten. (In de zogenaamde "slaapstand" wordt de processor minder belast. Zeggen ze....).

 

1 van die actieve processen was "Express" en ik weet nog dat ik de vorige Express versie ooit in "slaapstand" heb gezet.

 

Blijkbaar heeft die "slaapstand" als gevolg dat Express niet meer regelmatig kan/mag checken of er updates zijn.

 

Vermoed ik, denk ik, dus....

 

Hans.

Herkenbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste update heb ik handmatig gecontroleerd vlak voor ik de laatste kaarten ging downloaden, verder geen melding van gehad maar omdat Express wel eens moeilijk wil doen bij de kaartupdates controleer ik preventief altijd eerst op updates.

Hebben jullie allemaal van 6.5 geupdated naar 6.7? In dat geval kan er ook een fout zitten in de combinatie 6.6 en 6.7 en is er hoop dat als ik de 6.6 er ook weer af gooi en de 6.5 installeer om van daaruit direct naar 6.7 te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor de heads up... meteen de update check laten doen en deze werkt weer gewoon. Ik ben dus weer up-to-date :pompom:

Moet dus toch een fout in hebben gezeten.

Iedereen bedankt voor het meedenken, hier kan dus een slotje op :thumpup:

aangepast door Ray
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...