Ga naar inhoud

Garmin Express


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kreeg van de week een melding dat er een update was van Garmin Express toen ik de Zümo aankoppelde dus dacht deze meteen maar te installeren.

Niet dus.

Vandaag wilde ik de Zümo even weer opruimen dus weer de melding maar weer de melding dat de update niet op deze computer kon worden geïnstalleerd.

Norton even uitgeschakeld gaf ook geen resultaat en ook eerst de oude verwijderen was niet de oplossing alleen heb ik nu niet alleen geen meest recente uitvoering maar helemaal geen Garmin Express meer.

Zijn er meer mensen met problemen bij versie 6.7.2.0?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ook allemaal al de Windows update van 15-8 al gedaan?

Dat is het enige wat ik nog kan bedenken als oorzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook alles up to date van Windows en geen probleem met Garmin Express.

 

Heb je Garmin Express er al een keer afgegooid met een grondige un-installer? Bijvoorbeeld met Revo.

Kies voor de optie "grondig".

 

En dan opnieuw installeren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook het register al nagekeken maar heb even de trialversie erop gezet want die kan ook sporen wissen van reeds verwijderde software (maar dat zijn volgens mij vooral de registergegevens).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle opruimopties gedaan maar geen resultaat, ook een MSI repair gedaan maar ook dat was geen oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof me, het enige wat nog grondiger kan met het opruimen is een schone installatie van Windows :wacko:

Voordat ik me die ellende op de hals haal wacht ik eerst de reactie van de Garmin support af en probeer in de tussentijd een installatiebestand van een oudere versie te bemachtigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ray,

 

Met een beetje mazzel kun je via de volgende link wel een oudere versie vinden denk ik.

http://www.gawisp.com/perry/garmin_uilities/

Ik heb van dezelfde site al meerdere keren oudere versies van Basecamp afgehaald en ook verschillende Mapsource versies zijn er te vinden. (http://www.gawisp.com/perry/mapsource/)

 

suc6!

 

HG

 

Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, de installatie van de 6.6 versie werkte weer gewoon dus ik heb in ieder geval weer iets.

Wel vreemd dat het bij 6.7 mis gaat bij mij maar niet bij jullie :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...